2013. március 8., péntek

Március 8-Nőnap

Bárki bármit mondhat, a Nőnapot tartom. Számomra van jelentősége, a valentin nap annyira nem érdekel, de ez a nap fontos számomra!
Pasival ezzel kapcsolatba kerültünk véleménykülönbségre... Mondhatni összevesztünk, mert baszta meghallgatni  a mondanivalóm.... De ma nem érdekel, Nőnap van számomra. Szerintem elmegyek sétálni délután, szépen süt a nap megint, és olyan jó hallani végre a madarakat!

Hétvégén otthon voltam, akartam is blogolni, de nem jutottam el odáig :D Egyrészt tanultam, másrészt próbáltam segíteni amiben csak tudtam, kertészkedtünk is közösen egy kicsit! Hoztam képeket is ám :)

Szilvinél is sűrűn van mostanában filmes délután :D Hinátáról (a cicájáról) pedig mostmár hoztam képet :D
Beleszerelmesedtem már a cicájába :D
Néééééézd ott fent
Mert a szennyes tartóban jó játszani :D
És a szatyrokat is szeretjük

...a pakolással sincs gond, bár nem a rendrakás az erőssége :D
Hétvégi képek:











Még a kesztyűjéből is kiugrott a munkás ember :D

Más mesélnivalóm nem igazán akad, a suli megy, én még élek és elszomorít hogy jövőhétre újra telet jósolnak :S

Hölgyeim, BOLDOG NŐNAPOT, hagyjátok, had szolgáljon ki ma benneteket párotok és had kényeztessenek :) Élvezzétek a mai napot!
Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése