2012. november 2., péntek

Lendületes csütörtök majd nyavajgós péntek

Szerdán haza indultunk párommal, így most az otthon melegét érezhetjük mindketten. Igaz én felosztom most a hétvégém, holnap ugyanis barátomékhoz megyek :) 
Tegnap már intenzív munkára lettem fogva.... ejjj, hát nehogy elfelejtse a lány hogy falun van, itt munka van! :D Fát kellett hasogatni....Pontosabban fűrészeléssel kezdtünk de hamar megakadtunk így hasogatásba ment át a dolog... Jó erőbe voltunk (na meg a végére bedühödve) és a 2 éve egy helyben álló fűzfákat kezdtük el szétverni amiket már nem egy pasi megpróbált, sikertelenül :D A 2 év alatt nem rohadt ám meg, se semmi ilyesmi, szóval érdekes egy fa.... Mi meg nekiestünk a baltával és az ékkel és szééééétkaptuk a mocsokját :D Közben megállapítottuk, hogy a dührohammal küszködőknek elég jó terápia lehetne :D 
A tenyerünk ennek az akciónak köszönhetően nagyon fáj nekem is anyunak is, na meg nekem a gerincem, derekam.... de szerintem anyu is így van ezzel.... Az tény és való, hogy remek testmozgás, de nekem ennyi bőőőőőven elég volt :)
Szerencsére a nap további része nyugisan telt mint puzzle rakosgatással, filmnézéssel, kajálással :D Anyu sütött fincsi muffint, a mama meg pogácsát :D Egész nap ezeket tömtem magamba :D
A mai nap se volt olyan laza.... Reggel nagy nehezen kimásztam az ágyból és nagy nógatások közepette felöltöztem majd irány levelet összehúzni! Hjajjj, nálunk az se megy ám egyszerűen.... megálltunk a kapuban, nézzük a munkaterületet majd anyu megszólal: Na, akkor jó politikusok módjára felmértük a terepet, jövőre visszatérünk rá. :D A tegnapi melót érezve testrészeinkbe. nagyon nem akartuk megcsinálni.... a végén győzött a szorgalom, és elkezdtük a  a melót, persze nekünk muszáj mindig mindent fényképeznünk :D
Folyik a munka
5 perc szünetet léééégyszi! :)


Muszi pár képet csinálni ugye :D





Ilyen apró kaviccsal van leszórva az út széle, ez azért nem jó mert a kamionok úgymond neki basszák a ház falának ami aztán nagyon szépen néz ki


Ecetfa az ősz színeiben








11 óra se volt mikor végeztünk, szóval nagyon ügyik voltunk. A krizantémos és a többi kerti kép kép már a munka végeztével készültek :)
Mindezek után nyugodt szívvel leültünk kávézni, majd ebédelni. Újra nekiültem puzzle-t rakni amibe rohadt jól belelendültem, már majdnem úgy kellett elrugdosni :D Majd egyszer csak csörgött öcsi:
  • Szia! Mond!
  • Szia, öcsi vagyok.
  • Tudom :))
  • Ja oké, jó.... Szóóóval, mikor és hol találkozzunk és mit csináljunk?
  • Háááát, mikor és hol találkozzunk és gondoltam sétálunk :D
  • Oké, akkor 1óra?
  • Ne, később.
  • 2?
  • Ne
  • Akkor 3?
  • Rendben
  • Éss hol? Kereszt?
  • Tökély
  • És mit csinálunk?
  • Séta?
  • Oké, nem megyünk ki a büfébe?
  • Aranyom, én most le vagyok égve...
  • Neem baj, meghívlak egy sörre, úgyis megakartalak hívni egy sörre :D
  • o.o Okkéééé.
  • Ez az! Yess!
  • Örülök hogy örülsz :D Akkor 3kor:D
  • Okés, a keresztnél, szia
  • szia
Igen, mi mindig ilyen értelmes beszélgetéseket folytatunk telefonon :D
Szóval 3-kor találkoztunk, de nem a keresztnél mert elkezdett felénk sétálni, így tőlünk egy száz méterre már összefutottunk. Megkérdezte nincs e kedvem kimenni a temetőbe, mondtam hogy tőlem oké
Így lejártuk a temetőt, immáron második éve látogattuk meg a régi sírokat és jövőre is szándékozunk elnézni hozzájuk :) Egyfajta hagyomány ez már most nekünk :)

























Öcsi :)
Miután kinézelődtük magunkat irány a büfé ahol bedobtunk egy-egy sört és megfeleztünk egy pizzát. Jót beszélgettünk, örültem, hogy végre normálisan összefutottunk :) Csak azt sajnálom, hogy a Márkkal nem tudtam most találkozni, de majd legközelebb :)
Hajnusnak ezúton is üzenem, hogy legközelebb már vele is szeretnék találkozni!
Holnap pedig irány kunbaja, majd vasárnap valamikor újra szeged. Most nem igazán akarok visszamenni, jó ez a kis falusi nyugalom :) Munka ide vagy oda :D
További szép estét mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Szia Noémi! Egyre szebb és szebb képeket csinálsz!!! :) Gratula hozzá, te is meglátod a kicsi apró csodákat a világban

    VálaszTörlés