2012. november 16., péntek

Hjajjj

Na kérem szépen... élek, "megvagyok".
Képekkel nem tudok szolgálni, mert még mindig nem néztem meg milyenek lettek amiket a múltkor almáson készítettem, odáig kérem szépen el kellene valahogy jutnom...
A zh-kat szerencsére kicsit széjjelebb tolták úgymond, a föci tanár pl inkább berakta utolsó hétre a zh-z hogy +1 anyaggal többet tudjon kérdezni...
Munka úgy néz ki van, jövőhéten megyek 3 műszakba, utána már valószínűleg csak 2-be.... dobozolás elméletben a meló, de attól függ mire rakják be az embert. Ez Röszkén van, a jegynek a 86%-át téríti meg nekem a fürgediák... a semminél még ez is jobb...
Tegnap nagyon felhúztam magam, a főbérlő hívott ugyanis hogy mégse annyit kell fizetni amennyit ő egy hete jelzett hanem többet.... mert állítólag megnőtt a melegvíz fogyasztásunk.... na de hogy a picsba???? tusolunk meg mosogatunk és egyiket se órákig tesszük..... na mindegy, sokat tenni nem tudunk vele, összekaparjuk valahogy mert ez már tényleg összekaparás lesz.... és én még megörültem a bursának, hogy jajj de jó így biztos a kaja pénz....
Ma belibbenek a városba, semmi különleges miatt, csak van egy két dolgom, meg az Attilával találkozom (szórólapos) és elméletben vele sütizni fogok... o.o.... meglepődtem, de azt nem volt hajlandó elárulni hogy miért és milyen süti :D Egyébként cukrásznak tanul a drága :D Szóval ezt a sütit mindenképp elfogadjuk :D Úgyhogy a mai lazítás ez lesz, aztán lekörmölöm a maradék turisztika anyagot és kezdek tanulni a hétfői zh-ra.... 
Ajjj annyira mennék haza! Anyuzni akarok, nyugit akarok, otthon létet akarok, és a Gábor is most megy.... Félreértések elkerülése végett nem hisztizek csak nyűglődök..... Nagy különbség.... 
A mai tömbösített óra elmarad (legalábbis elméletben mert kaptunk egy szimpla emailt az Etr-be hogy a "tanár úr órája elmarad, pótlás később"... de se a tanár neve, se a kurzuskód.... szóval a művtörire tippelünk mert csúnya lenne ha az infó maradna ma el ami csak a csoport felének van ma. Ez amúgy azért nem jó, mert ha jövőhéten lesz a pótlás akkor én egy óra késéssel esek be, mert jövőhét péntekre beírtam magam délelőttösre melóhelyre....megváltoztatni nem fogom, örüljön a tanár hogy veszema  fáradtságot és bemegyek!
Így ma pihi, sütizés és itthon főzés+rendrakás a program... Nem sok mi? viszont kevés... :) Párommal leszedetem egy filmet, azt hiszem a Merida a bátort, majd mondom neki hogy, lőjje be nekem a ps-re.
Éssss tök jó, hogy nemrég lábaltam ki egy megfázásból, tegnap óta megint fáj a torkom! Hogy rohadna meg! Szóval nyomom a teát, gyümölcsöt amikor csak tudok és kibebaszottul elegem van lassan.... De meg kell gyógyulni, betegen nem mehetek dolgozni, mert élelmiszer gyárba jelentkeztem ugye...
Felkelt párom, mindjárt kapom a kávét:) Apró örömök az életben :) Amint tudok írok egy normálisabb bejegyzést már, most ezt nézzétek el nekem, Legalább jelentkeztem és kiírtam magamból a dolgokat :) Szimpla elmélkedést és okoskodást meg nem akartam most írni, nincs hozzá sok erőm :)
Kellemes pénteket mindenkinek és jó hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése