2012. november 17., szombat

Őszies-teles szombat

Ezt kéretik elolvasni :) Én is így állok a dologgal, így vélekedek róla(csak nem tudom ilyen szépen megfogalmazni), de had ne másoljam már megint ki :D

http://szellem-a-palackban.blogspot.hu/2012/11/tea-hangulat.html

Ma már két fokkal optimistább vagyok mint tegnap. Egy valamire jöttem rá 2 perccel ezelőtt.... utálom beosztani az időm! Ez úgy jutott eszembe, hogy le kell ugye írnom a  turizmust, tanulnom is kell, de ma főzni is akarok (na meg takarítani kell), szeretnék megnézni nyugiban egy filmet, és nyugodtan szeretnék leülni az mellé a papír mellé amin kreatívkodom kis családom fényképeivel. Na ehhez hol elég 24 óra? Igaz fél 10kor keltem, de legalább kialudtam magam, odáig már eljutottam. Tudom, hogy ott a holnap is, de egyéb dolgokat is szeretnék csinálni. Amihez mondjuk épp kedvem van.... Most is szépen süt kint a nap (tudom hogy hideg van, szóval nem hagyom magam becsapni :D), az ablakunk előtt lévő fán még vannak levelek amik különféle színekben tündökölnek most a fényben... És kedvem támadt kimenni a tóhoz fényképezni... De ágyban maradni is de jó lenne egész nap... (csak legyen aki kiszolgál :D)... Na látjátok, én sose jutok dűlőre :)
A tóhoz való kimenetel szerintem elfog maradni, egyedül nem mindig szeretek menni, párom pedig nem igazán tudja az esetek többségében tolerálni a művészi vénám :) Na meg neki a beadandóit kell csinálnia....
Jajj és a bursát is megkell csinálnom... Eddig lestem hogy mikor lesz már fent a nyomtatvány, de nagyon úgy mézem hogy regisztrálnom kell valami eper bursába és ott kitölteni majd nyomtatni.... Hát dögöljenek meg! Erről sehol nem olvastam semmit és jövőhét péntek a határidő! Köcsögök! Ergo a hétvégén még ezt is megkell csinálnom, hétfőn kinyomtatnom és hazaküldenem anyunak vigye be a hivatalba a többi papírral.
Annyira szarnék bele mindenbe... csak sajnos nem lehet....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése