2012. november 22., csütörtök

És most...

.... most kérem szépen jön a hiszti. Ma egész nap nyűgös vagyok, lerohantam a fél várost meló ügyben,de legalább úgy néz ki alakul valami... Reggel első órára már be se mentem mert nem bírtam felkelni (na az se segítetett hogy pasi hajnali 3/4 1kor és kerek 2 órakor felkeltett... de ez egy külön történet.
Szóval a napom se indult valami fényesen, főleg mikor megláttam hogy van aki még mindig nem tud maga után elpakolni a konyhában és az asztalt letörölni is luxus.... akkor még hagytam, szóltam miatta a fiúknak... mire hazajöttem a kupi eltűnt de az asztalt én töröltem le... a mosogatnivaló miatt pedig azóta is piszkálom őket... Ez van, ma hárpia vagyok, nekem is vannak rossz napjaim.  És holnap is rohangálok, igaz csak orvoshoz, de amilyen mázlim van, az egyik tuti megvárakoztat....
Kegyetlenül haza akarok már menni! Túl akarok lenni a zh-kon, karácsonyi vásárra szeretnék már menni (igaz oda egy kis lóvé sem ártana), nyugalmat akarok, saját gépet akarok, és hazakarok menni!
A napokban Gábor megdobott egy kis csokival, rá pár napra meg fagyival *.* Karamellás.... hmmm isteni volt, Gábort most nagyon szeressem! (mondjuk vele van a legkevesebb gond a fiúk közül)
Azt hiszem nektek is elég volt ennyi belőlem. Küldjétek a pozitív energiát légyszi 3 hétig még minimum itt leszek....
Azt hiszem a hétvégébe csempészek egy kis relaxot... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése