2012. február 23., csütörtök

Cukorbogyó ciánnal

Kaptam egy címet, de hogy mi rohadást kezdjek vele így hirtelen! Anyum örömére ma megmutatom a "másik" énem ami szintén én vagyok. Anyu jelenleg is magyaráz, hogy ezt írd, meg ezt, meg azt is.... na vazzeg, már elvesztettem a fonalat! Na szóval, megkaptam úgy 5-10 perce, hogy eddig olyan kis szendén kezdtem a blogom, ez nem én vagyok... Hát ki tudja, közben a második harmadik meg negyedik énem is itt dumál a fejemben, biztos valamelyikük írta az eddigi posztokat :D Ezúton is köszönöm nekik :D jaaa, és remélem a pizsipartit nem felejtették el :D
Mindeközben  anyu még mindig mondja, hogy mit írhatnék, meg hogy égessem le magam. Hát köszi mucus, tudom nevetni akarsz és meg is kapod :D Csak hogy örüljenek a kedves olvasók. Éééss, már írni sem tudok, nem győzöm kijavítani magam, de kurvára nem érdekel mikor a billentyűzet is egy szar fos, és úgy rendje és módja szerint le vannak kopva a betűk, hogy a fostaliga vinné el ezt a silány minőséget! Anyut is "szolidan" most kértem meg, hogy ne dumáljon most már, mert olyan szájbab*szott blogot rittyentek ha felhúz hogy nem győzik kisípolni! Na akkor szúúúúúúúúúúszáááááááááááá.... Hülye Bad Boys...
Na sóval, -azaz sótlanul- szóval, remélem eleget tettem drága édesanyám kérésének. Gondolkodom, hogy a múlthét csütörtöki buszos esetet is leblogolom, de ott a volántól kezdve, az időjáráson át, a hülye emberekig és a semmittevés részletéig elküldenék mindenkit és mindent úgy a büdös picsába!
Na anyu is már rövidre akar kötni, miután megszólaltam hogy kezd valami szikrázni a fejemben :D Bááár, a tegnap esténél még ez is jobb, mikor is leültem az ágyra a kályha mellé és elkezdtem játszani a kisseprűvel, aminek a vége az lett hogy nőnemű lénnyé avattam, aki a tenyeremen riszálta magát, és nincs feje szegénynek (amolyan hawaii leány:D) A műtét mára van tervezve, lehet kerítek neki egy pasi seprűt, esetleg benyomok nekik egy kis riszálós számot, legalább ők érezzék jól magukat :D
Azt hiszem a mai gyógyszerem is elgurult :D De hát mikor nem? :D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése