2012. február 23., csütörtök

Reggeli ásítások

Currva korán van!! Legalábbis nekem. 5-kor keltem, bár ez még tűrhető lenne. A baj szerintem az, hogy olyan, de olyan hülyeségeket álmodtam zsinórban! Az egyik valami fura lényes volt, akik nem látták hanem inkább érzékelték az embert, és valami hülye miatt ránk találtak (csarnokféleségben bújtunk el emlékeim szerint)... na akkor levegőt is alig vettünk, én valami palánkféle felé fordultam és neki dőltem... egy darabig nem volt probléma hanem egyszer csak az egyik mögém jött, és elkezdte végig tapogatni a hátam és ezáltal érezte hogy levegőt veszek... A "kezeit" a hátamon tartva kezdte el kérdezni: Te vagy XY? nem válaszoltam... Te vagy Z.K? és ez így zajlott egy darabig.... Mikor is felébredtem, hogy alig kapok levegőt és a kezem szorosan magam előtt tartom... Na akkor fordultam egyet csicsika tovább. Na meg ahogy azt Móricka elképzelte... Egy nagyon szép épületben voltam rengeteg emberrel. Kiderült, valami szekta féleség. Próbáltak megtéríteni minket mindenféleképp. Ebben az álomban már a barátom is szerepelt... volt hogy valami szektás nagy fej őt kereste, a barátom meg 2 szó után ott hagyta :D  Aztán összecsődítettek minket egy nagy terembe (több ismerős arc volt már ott a rokoni körből és az iskolából). Ezek után csak arra emlékszem, hogy egy ismerőssel próbáltam beszélgetni, de ahhoz el kellett bújnom a hátsósorokban, közben valaki folyamatosan beszélt (gondolom a nagyfejek)... Miközben vissza engedtek a "szobáinkba", láttam egy ismerőst mindenképp próbálnak befűzni az adott dologba... később tudtam csak meg hogy nem sikerült nekik.  Maaajd csörgött az ébresztőm :D
Na most valaki tegye nekem ezt rendbe :D Túl zsúfolt napom lehetett ha ilyeneket álmodok :D



Na de most vár a konyha, össze kell valakinek dobnia a mai suli kaját :D Szerencsére fél2-kor végzek, de angol a második, ráadásul angol levelezés.... ez a halálom.
Úúúú, akkorákat ásítozok, hogy a fejem mindjárt kiesik a számon keresztül :D :D
Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése