2012. május 21., hétfő

Elmaradt :)

Még a múltkori blogba elfelejtettem berakni amit anyuval hülyültünk :) Gasztronaphoz kellett nekem egy mottó, így megkerestem anyut, aki is küldött 25 röhögni valót végeredményben :D Íme ( azért megírhatnátok kinek melyik tetszett a legjobban :))

1. Te, figyeljé' má', söré' mész?
2. kaja, pia, zsenge húsú felszolgálók
3.'Főzni bárki tud' (L'ecsó)
4. étel, ital, szívélyesség - ismerkedjen meg a kockázatokkal
5. tükröm-tükröm mondd meg nékem
6. Időnk van, lábunk van - vadásszuk le a svédasztalt!
7. Gyorsan -sokat!
8. Jót, s jól
9. A tarkabab bosszúja
10. I love kaja
11. Segíts nekem - egyél!
12. Egyél 3 csigát a negyediket ajándékba kapod
13. Ez a szerencsenapod - kaja, pia, kiszolgálás
14. Első a mérték - de gasztronapon ne kínozzon éhség.
15. Vagy sikerül vagy nem
16. Mozdulj és egyél - ha ettél, mozdulj!
17. Nem titkolt szándékunk: etetni
18. Hosszú nyári nap
19. 3 napnál tovább nem fáj
20. Íz, illat, dizájn
21.A szopatás nem egyszerű
22. Nekem van - Te akarod
23. 'Mindent meg lehet enni, ha elég finomra darálják'
24. Gasztron innen - konyhán túl
25. Fuss!


Még most is jót nevetek némelyiken :D A végén a 20 és a 24 között nem bírtam dönteni, a 24 lett a nyertes de a 20ast is bele loptam a beadandóba :D Animálásból végül is 4es lettem, de azon megrökönyödtem, hogy a beadandót csak átpörgette a tanárnő, mert hogy ő ezt majd később nézi át tüzetesebben.... Na mindegy megvan a 4es :)
2 vizsgám lesz csak úgy néz ki, bár számvitelből a kettes is csak álom....


Ééés régóta ígértem a Tomikáról képeket most azt is pótolom :) (amint megtalálom a pendrive-om)...................... éééééééééééésss megvan :))







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése