2012. május 9., szerda

Megjöttem :)

A napokban elég rossz volt a netem így nem tudtam írni, sorry :) 
Múlt héten itt volt Hajnus, csináltunk este meleg szenyót, nagyokat nevettünk, jókat beszélgettünk, végre átbírtunk beszélni pár dolgot részletesebben, a suliban nincs nagyon alkalmunk rá. Pénteken pedig főzött nekem és a barátomnak :) Nagyon fini volt :) Még egyszer köszi csajos!





Ez volt a pénteki menü Hajnusnak köszönhetően, főtt krumpli sajtos szósszal, sült virsli és még salátát is készített nekünk!

Utána én csináltam sütit, volt itthon túró amit már el kellett használni, így sütöttem túrós sütit amit Hajnus már nem kóstolhatott meg mert ment a busza :( A süti egyébként finom lett, nekem nagyon ízlett és úgy vettem észre Cicának is :)) Képem sajna nincs, de a receptet megosztom :)

http://www.femina.hu/recept/fel_oras_turos_suti

Suliban hétfőn csak néztem milyen változások vannak.... kikerült egy ilyen információs tábla (mondjuk szerintem erről se sokat fogunk megtudni, mert az infókat úgy kell összevadászni :)) és ahogy felmentem az emeltre rögtön szembe -ahol eddig faliújság volt- egy sötét kép fogadott ..... Hát valahogy nem volt jó érzés kora reggel egy tök sötét képpel szembe találni magam.... a képek telefonnal vannak így nem túl jók :)


Egyébként Eötvös bácsit ábrázolja :D

Mit akartam még? .................................................. Jah az időjárás kikészített... nem viszek esernyőt szarrá ázok szinte, ha meg viszek majdnem hogy kisüt a nap.... hááát csezd meg! :D Aztán egyik pillanatban még kurvára elvan borulva és rá nem sokra tűűűz a nap.....  egy két borús kép :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése