2012. szeptember 22., szombat

Bortér 2012

Tegnap kimentünk bortérre, bár pasi nem igazán díjazta a fényképezésre hajlamos énem.... Na mindegy, azért készültek képek :) Igaz, volt hogy nem láttam mit fényképezek, mert olyan jók voltak a fényviszonyok, de ez előfordul :)

Itt részletesebben utána nézhettek ennek a programnak :)
http://borter.hu/

Ez pedig egy cikk: http://www.delmagyar.hu/bor-ter-szeged-2012/dom_ter_megnyitotta_kapuit_a_bor_ter/2298589/

Megpróbálok legközelebb jobb képeket készíteni, és persze már az első nap kiakarok majd jövőre nézni :) Este pedig még megpróbálom kirángatni párom, lesz táncház ma, ő meg úgyis elakar egyre már menni velem :D

A helyszín
Tessék vásárolni!
Bazárosok, sok kis mütty müttyel, ékszerekkel, szépek vannak ám kint :) A magyar holmik is egyre jobban kelendők, van kint egy olyan néni aki apró gyöngyökből készült ékszereket árul és nagyon szépek ám :) Több érdeklődő is volt ahogy láttam :)

A "kovácsműhely"
Ezek annyira gyönyörűek, fáj egyért nagyon a szívem... Azért az áruk is ott volt o.o

Emberem jól elnézelődött itt, volt amit ki is próbált és még a kováccsal is elbeszélgetett :)
Hát igen, modern kovács munka közben szájnál pöfékel :))

Ez a gyertya tartó (vagy mi) is szép :)
*.*
Na igen, ez is kell! Akarok egy ilyet! Emberem már csak nézett rám, hogy normális vagy? :D De nekem kell egy :D Nagyon tetszik, bár nem tudom mit tennék rá, így az üveglap nem mehet rá, mert a virág kicsit feljebb van mit a széle....






Azért elgondolkodtam ezen a szimbólumon... :)
Az egyik kapu őrző :)


Korhű kocsma berendezés







Rongybaba árus

Lepényt is lehet venni :) Mondjuk eléggé hangulatromboló volt, hogy ducc ducc tumm tumm zene jött jóóóóó hangosan eme helyről... valami korhű zene jobban illet volna az alkalomhoz és a hangulaton is sokat dobott volna
Rengeteg pincészet kint van, itt vettünk egy kis édes vörösbort, név szerint Melora. Nagyon finom volt ám :)
Záróképnek :)


Szerintem néha berakhattak volna valami népiesebb zenét, mondjuk mint ez a  bordal (jó én se szeretem annyira a népzenét, de mint mondtam néha azért lehetett volna):


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése