2012. szeptember 19., szerda

Gyomorfájás és egyéb finomságok

Nem sok minden történik errefelé :) Egyre jobban megszokom Szegedet :) A suli eddig jó, sőt a bajainál sokkal jobb.  Valamiért sokat fájt a napokban a gyomrom, ami nem túl jó de ez van... A fejem kivételesen a helyén és semmi baja :D Kellemes őszies idő lett aminek én személy szerint örülök, bár délután megijedtem, hogy elfogok ázni, de szerencsére elállt mikor hazaindultam :)

Hétvégén voltunk otthon, illetve Bácsalmáson búcsún :)




Imádom a kaktuszokat, legközelebb muszáj lesz vennem egy kis aranyost :)
















Sorry, de lusta vagyok a képeket elforgatni, és még hat másik dolog van az eszembe szóval kapkodok végül is :) Most nézzétek el nekem kérlek :)

Ma egyik csoporttársammal beültem a Boci tejivóba, nagyon szeretem a helyet :) Hangulatos nagyon, most egy csoki turmixot ittam csak, meg lekaptam Krisztát akivel mentem, de az engedélye nélkül nem rakom közzé a képet :)
Viszont, pár napja rendeltünk pizzát, voltak kuponjaink is így beruháztunk rá, családi volt és alig bírtuk megenni :D Hárman dobtuk rá össze a lovettát így három fele is ment de jól is laktunk ám :D Arról nem is beszélte, hogy a Gábor drága a végre megadott söröm lenyúlta és alig adta vissza :D Úgyhogy most csak sörlopónak hívom :D
Gábor (lakótárs), valamelyik nap rendelt kínait és kapott mellé ajándékba szusit... Életembe először most kóstoltam meg, nem volt rossz de szerintem nem lesz a kedvencem :)
Ésss még hétvégén kaptam egy nyalókát, ami két részből állt vagy mi :D Szét is esett mondjuk, de ajándék lónak ne nézd a fogát :D
Majd nem sokára még jelentkezem, a Dóm-téren mától van Bortér. Reményeim szerint készítek majd képeket :) Pusszantás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése