2013. január 11., péntek

Álmodozás

Na nekem sok mesélni valóm nincs. Az meg hogy tele a tököm ugyebár senkit nem érdekel.
A héten elkezdtem letudni a vizsgákat, és a turisztika tanár felkerült a halállistámra.... Szerintem ez se lett jobb az előzőnél.... Még 2 vizsga meg egy zh-m van. Ja, mert a turisztika csupán javító zh, félreértések elkerülése végett (bár attól még baszott sok az anyag)
A napok telnek, kivételesen süt a nap és nem valami nyomott, szürke fos nyálkás idő van.  Majdnem írtam, hogy ma lazulok, de nem egészen mert kaját kellene főznöm, meg tanulnom kell a holnapi vizsgára. És mielőtt elfelejtem utalnom kell a főbérlőnek....
Az agyam helyén jelenleg egy káosz van szerintem.... Olyan mintha egy cunami, földrengés, majd tűzvész és a végén még egy tornádó is tarolt volna rajta.... Magyarán szét vagyok esve. Lassan mindent lekell jegyzetelnem mert csak addig van a fejemben amíg eszembe jut és formát ölt.... pedig mindig jól megjegyeztem amit kellett.... mostanában meg kééééssszz.

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/431351_375222249240722_1928341490_n.jpg

Úgy szeretem ezeket a mesebeli házakat :) 

Tegnap délután is elkalandoztam. Álmodoztam kicsit. Bankot robbantani, szerezni egy kocsit, összeszedni 1-2 számomra fontos embert és eltűnni a világ elől egy nyugis, csendes helyre. 
Ugyanakkor a lottón is jó lenne nyerni, bár ahhoz lottózni kellene :D De azt se bánnám ha valaki rám hagyná a vagyonát.... A lényeg az hogy utazni akarok, gondtalanul élni kicsit.

Ez pedig nagyon megfogott
Vannak emberek akik "abba a csoportba tartozik, hogy semmi sem elég. Pénznek nincs híján, de hát valamit csinálni kell...hát csinálja, azzal még nincs is gond. Bennem mégis leginkább az merült fel, hogy mit mutat az ilyen ember a gyerekeinek? - mit tanulnak tőle? - kapzsiságot, békétlenséget, hogy mindenkit félre kell lökdösni. S mennyi ilyen ember van, s azok gyerekei mind ebben a nézetben nőnek fel. S kialakul, - ahogy már jócskán ki is alakult - egy olyan társadalom, hogy nem lehet békében egymás mellett élni, mert az ember nincs megelégedve a sajátjával, folyton a másikét lesi, abból is kéne neki, s ha nem megy békésen akkor erőszakkal. Kis harcokból lesznek aztán nagy indulatok, s persze hogy a társadalom - mint csoport, nem jut előrébb, hisz összefogásra nincs már idő, nincs erő, mert akikből összetevődhetne, s előrébb juthatnának, - épphogy a sajátjukat meg tudják védeni a harácsoló aljasságokkal szemben. Ideje volna kiszabni, hogy 'ennyid lehet' és nem több.....mert egyesek, kiknek túl sok van a jóból, túl sokat, s egyre többet engednek meg maguknak."
Jajj képzeljétek windows 8-ról nyomom... :D Ez azért lényeges, mert ugye ez tabletre lett kialakítva így gépen nagyon furcsa. Párom meg is akarta mutatni ezen mit hol találok de mondtam neki, hogy hagyja itt a netablakot azt kész.... ahha, aztán amikor megnyitottam egy pdf fájlt borult a bili :D Mert hogy nem tudtam kilépni, magát a dokumentumot sikerült bezárnom de a programot nem :D Nagy nehezen billentyű kombinációval visszaküzdöttem magam a Firefoxhoz és onnantól nem nyitottam meg semmit :D Azt hiszem valamelyik nap már muszáj lesz összeismerkednem közelebbről az új rendszerrel :)

Na most főzök egy kávét (ezt valaki igazán megtehetné helyettem, de ha már itt tartunk valaki meg is főzhetne :D). Ágyő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése