2013. február 17., vasárnap

Álmok és vágyak

Olyan furcsa dolgokat álmodtam, de szó szerint egy jobb jövőről :) és azért nem olyan túl távoliról.... majd meglátjuk...
Tegnap Szilvinél voltam és egész nap, filmeztünk. 4 film volt eredetileg tervbe véve: Csokoládé, Moulin Rouge, Szilaj és Narnia... (ja kérem ezek úgy lettek kiválasztva, hogy egy érdekfeszítő órán írtunk egy "kis" filmlistát majd mondtunk random számokat :D) Aztán azt nem kalkuláltuk bele hogy a Narnia ugye 3 részes :D 
Elkezdtük a Narniával és szívünk szerint mi is mentünk volna abba a fantázia világba a szekrényen keresztül.... Valamikor 1-2 óra fele végeztük ki emlékeim szerint a Narnia 3-mat. Aztán jött a Szilaj, amit én még sose láttam, de nagyon tetszett :) Közben persze kisebb szüneteket kellett tartanunk a nap folyamán így ezt olyan fél5 után kezdtük el. Ésss a nap végére már nem volt kedvünk se a Moulin Rouge-hoz, se a Csokoládéhoz :D Majd legközelebb. Megpróbálkoztunk a Mackótestvérrel de nagyon karcos volt (dvd-n néztük) és nem ment. Úgy hogy lett belőle egy segítség hal lettem :) És negyed 8kor véget ért :D Jól telt a nap, Szilvi anyukájával is tök jól elbeszélgettem :) 8ra hazavágódtam (pont elértem a csatlakozást is juhúúú), megszeretgettettem magam emberemmel vettem egy jó kis fürdőt és lefeküdtem mert nagyon fájt a fejem. Egyébként a főbérlő meg tegnap volt :D És állítólag húzta a száját a mosógépes ötletünkre, de a férjével volt aki meg benne lett volna.. Na majd ma megkérdezem Gábort mi is volt, mert emberem nem sokat mondott. Ja az ötlet annyi, hogy mi vennénk egy mosógépet közösen havi törlesztésre de mivel egyikünknek sincs szüksége még rá, így a főbérlőnek kellene engednie 10-15 ezret a lakbérből ami így a mosógépbe menne. A gép a végén az övé lenne csak mi intéznénk. De állítólag húzta a száját... De azért az se semmi hogy eredetileg volt itt mosógép csak aztán odaadta a lányának aki megházasodott.... De basszus, eredetileg így adta ki, akkor elméletileg benne van az árban! Na mindegy, majd kiderül mi lesz :)
Holnap végre lesz marketing óra, tudok beszélni a tanárral hogy az elméleti órájára elfogadja e a vizsga 5ösöm bajáról... sajnos van gyakorlat is belőle, de szeretem és tudom annyira a marketinget hogy sikerüljön. Meg a tanárúr elkérte a csoport nagy részét nyelvóráról (csak az angolosokat) és valami marketinges előadáson veszünk részt :) Remélem jó lesz :)
Kérés, ha valakinek valamelyik szegedi szállodáról van véleménye akár pozitív akár negatív az kérem írja meg! Még ebben a hónapban jelentkezni akarok valahova gyakorlatra, van pár jelölt de van amelyiknek még nem olvastam utána :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése