2013. február 9., szombat

Ideje írnom

Múlt hétvégén otthon jártam, és vissza se akartam jönni.. De hát nekem  is kezdődött a suli így muszáj volt
Aranyköpések egy héttel ezelőttről:


Rakosgatom a puzzle-t majd egyszer csak rohadt vizesnek érzem egy darabon a hátam, és így szólaltam: Miért nedvesedik a lapockám? Anyu a billentyűzeten fekve röhög, és felvilágosított hogy ne csodálkozzak mikor is másfél órája egy vizes fürdőszoba szőnyegnek dőlök neki :D Ezen a spontán kérdésemen anyu úgy röhögött, hogy még válni is akartam amit közöltem vele, de erre csak jobban fetrengett a gép előtt a röhögéstől :D
Még ugyanaznap ülök le a számítógép székre... Basszus miért ilyen hideg a fenekem? Vizes a párna-kérdezem én... Párnát körbe vizslattam, természetesen semmi baja nem volt, és egy kis vizsgálódás után kiderült hogy a nadrágon nem túl szolidan akar elhagyni, és fenéktájon elszakadni :D
Egész nap nyúztam anyut.... Mi volt a kajában? (mert egésznap hülyék voltunk), Miért vagyok én ilyen álmos? Vááálni akarok! És az se tett jót az én gyenge lelki világomnak hogy kora reggel félálomba bevagyok állítva a tűzhelyhez tarhonyát pirítani.... elsőnek azt se tudtam mi az isten van :D
Ráadásul anyum mindezt még múlt hétvége folyamán leblogolta, úgy kellett rászólnom, hogy csak a valóságot írja le mert az is elég gáz XD Azután megpróbáltam megzsarolni azzal, hogy 2 hónapig nem megyek haza, amivel nem hatottam meg, de rájöttem hogy magammal igencsak kicsesznék :D
Gábor szegény pedig a hétvége végére megunhatott kicsit minket, mert mikor vasárnap beszóltam anyunak hogy válni akarok, felnéz és megkérdezi: ÓÓÓ, ti még mindig nem váltatok el? :D Hát ha egyszer nehéz egy ilyen kapcsolatot szétbontani :D

http://toochee.postr.hu/ide-akarok-felkoltozni
Ezek többségét elfogadnám :)


Pasi már régóta dolgozik egy munkán, de azért húzódott neki így el mert egy csomó gazdasági szarral is neki kellett foglalkoznia mert néhány dolgot rosszul kapott meg.... így engem is sűrűn nyúzott, mi az árrés, bruttó és nettó beszerzési ár, stb.... amire emlékeztem azt elmondtam neki, de a képleteket nem igazán tudtam hozzá, így sokszor neki kellett kilogikáznia mit hogy számoltak ki és szitkozódott elég rendesen, hogy az excelben a képleteket nem látni (valószínűleg mert rögzítették az értéket).... csak ezzel tényleg az volt a baj, hogy ezekkel a dolgokkal nem az informatikusnak kellene foglalkoznia.... most az éjszakát át is dolgozta, utoljára 4-4:30kor keltem fel, láttam hogy nagyban csinálja és szidja.... aztán arra keltem hogy véééégre mellém bújt az ágyba úgy 6 óra környékén.... fasza..... 12-13 óra előtt tuti nem keltem fel, had aludjon.... azt nem tudom befejezhette e , de azt biztosan tudom hogy már a fasza tele van ezzel a melóval


Suliba lement az első hét, van amelyik tanár előre jelezte hogy nem tart órát mert vizsgáztat, volt aki elmondta a követelményeket és viszlát neki még dolga nem (nem véletlen a 2 hetes szénszünet miatt az utóvizsga hete összefolyt a szorgalmi időszak első hetével), és meglepetésünkre volt aki órát is tartott, illetve volt olyan aki csak szeretett volna de nem voltak meg a teremben a megfelelő eszközök így azt mondta menjünk haza. Tegnap pedig lazulás :)


http://tudtad.osztod.hu/index.php/2013/02/08/mire-jo-a-csokitorta/
Ha nem is csokitortát, de minden reggel elviselnék valami sütit a kávém mellé :D

Nem tudom mit akartam még pötyögni.... valami eszembe volt.... Azon kívül hogy TAVASZT AKAROOOOK! mint mindenki már :D

Lassan lefőzöm a kávét, szerencse hogy párom újra melegítve is szereti :)

Kellemes hétvégét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése