2013. április 11., csütörtök

Aszta bebaszta

Hétfő óta újra Szegeden.... jó is meg nem is, de ez van :)

Otthon az utolsó napokban még fényképeztem párat, mindjárt benyomom :)

A piackutatás beadandóval nem igazán haladtam mostanság, a kérdőív kiértékelésnél ragadtam le és persze kaptam majdnem idegbajt :) Bele kell húznom, jövőhéten vizsga belőle és még nem tanultam rá....

"Nehéz" napom volt az miatt a bizonyos női dolog miatt, tudtam hogy mára jön, este már éreztem is... mikor elkezdtem észrevenni a jeleket azzal párhuzamosan elkezdtem inni az otthonról kapott isteni vörösbort :D Mit ne mondjak, becsúszott pár pohárkával na de éjfélig semmi bajom nem is volt, majdnem olyan jól bevált mint egy fájdalomcsillapító :D De csak majdnem, mert éjfélkor arra keltem hogy kezd egyre jobban fájni és egy órás rosszul lét következett, ami azért jó arány mert 4 óra szokott lenni minimum (ha a bornak köszönhetem akkor legközelebb intravénásan nyomom :D)... Igaz, a mai napom nem volt túl jó, mostanában ez a drága női dolog mindig máshogy kínoz meg.... Most pl a csípőim fájtak de kegyetlenül, de leginkább a jobb na meg onnantól lefele... szóval a nap nagy részében örültem hogy rátudtam a jobb lábamra nehezedni, egy élmény volt így a suli, ráadásul ülni se volt jó :S Amint tudtam hazajöttem és eldőltem... de ugye késő délután megint órám volt, de ekkor kezdtem jobban lenni, most már nem fáj annyira, remélem ennek a kínnak vége.... Azért eléggé szar hogy huszonévesen alig tudok lábamra állni úgymond.... ma totálisan öregnek éreztem magam.....

Kaptam ma egy hírt amiről nem tudom még mindig eldönteni hogy inkább jó vagy rossz.... eredetét illetőleg inkább rossz de szerintem megvan a jó oldala is, bár ki tudja mit von még maga után a dolog....

Jajj, meséltem már hogy megint új lakótárs van? lehet hogy már említettem... na a gyerek eléggé "laza" de annyira hogy csodálom hogy nincs szó szerint darabokban :D amúgy nem rossz fej, olyan magas labdákat adott eddig, hogy nem lehetett kihagyni, szóval eddig leginkább csak beszóltam neki :D egyik este meg is jegyezte hogy jobb lesz vigyáznia velem :D hát hallod lehet, mondom :D

na megyek, öntök magamnak vörösbort, keresek egy filmet és lazítás.... a szállodai számítások és a beadandó megvár holnapig :) puszi mindenkinek :)













Vércse (ha jól emlékszem), otthon Gábor egyszer csak megszólal: nézd már egy helyben szörfözik ott egy galamb... nézzük (mindezt a szobából), anyu kijavította, hogy az biz egy vércse és néztük a madarat ahogy "lebeg"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése