2013. május 4., szombat

Végre egy csajos hétvége

Hétvégén (nem a mostani, hanem ezelőtti)  Hajnusnál voltam :) Vééégre találkoztunk, szerencsére mostanában sűrűbben tudtunk kommunikálni is, így végre összehoztunk egy találkozót :) Lementem hozzá, és nála voltam majd 2 napig :D Jól szórakoztunk, nem hazudtoltuk meg magunkat :D
Csajszi nem sokat változott:)
Szombat reggel fél9re értem oda, ahogy odaértem elmentünk piacozni beugrottunk még a Kék-be (alias kék színű bolt :D), majd irány haza hozzá :) Csináltunk fincsi kaját, megismerkedtem párja családjával, és jót beszélgettünk :) Na és persze hoztuk a formánk :D Az ebéd husi pl kicsit nehezen sült meg, evéskor bajban is voltam vele, nem bírtam egy combot kettőbe vágni :D Hajnival már ketten kínoztuk azt a szegény combot, mire anyós jelöltje megunta és megsegített minket, nehezen de megcsinálta, kettőbe törte a combikát :D
Pihiztunk, kutyát is fürdettünk még aznap, Csocsó drágát, aki nehezen de tűrte :) Délután sétáltunk egyet a városban, fényképeztem kicsit, fagyiztunk, jót beszélgettünk. Olyan jó volt végre megint mindenféléről beszélni csajossal! :) Lelkére beszéltem, hogy ha lehet most ne tűnjön el teljes mértékben :)
Késő délután pihiztunk, sztorizgattunk, kutyát sétáltattunk. Este pedig készültünk filmezni amikor szólt Éva, hogy a Laci szeretne koccintani, mert egy hét múlva lesz a szülinapja ilyen elő borozgatás :) Kint kiderült, hogy 2 bort kell megkóstolnunk és véleményt mondanunk. Száraz borról beszélünk, amit mi a Hajnussal nem szeretünk de hát kínálnak... Az első bor valami írtó savanya volt és brrrrrrr.... a második már jobb volt kicsivel :D Közben tök jól elbeszélgettünk, tudjátok ez a témáról témára összevissza és mindenki elmondhatja a véleményét :) Jó volt, rég volt ilyen beszélgetésben részem :) A poharunk persze mindig utána lett töltve :D Egyszer csak néztük az időt, fél2 :D huhúúú, ideje menni fürcsizni :D úgyhogy akkor megbontottuk az estét, és mentünk csicsis :) 
Másnap nem sok érdekes dolog történt, segítettem az ebéd készítésben, és ismételten dumcsiztunk -komolyabb dolgokról is. Majd lassacskán jöttem haza... Hiányzik a csajom! Jó volt végre látni! Egy újabb jó hétvégét köszönhetek neki :)
A blogspot összevissza rakta be a képeket, nekem pedig nincs erőm rendezni őket, bocsi 





Ez a legtűrhetőbb képem róla :D




Fagyizunk :) Sárgadinnye és nem tudom mi az enyém, hajnusé pedig citrom és valami erdei gyümölcs féleség emlékeim szerint






Ne bújj! :)


Hogy én miket észre nem veszek a járdán :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése