2013. május 13., hétfő

Bassza meg!

Totál kivagyok.... A múlt hetem is tele volt zh-kkal, előre hozott vizsgákkal és még most is tart... a holnap pl egy halál... 2 zh és egy előre hozott vizsga, és lehetőség van javítani a múltheti vizsgát... de én most nem javítok, annyira már nincs erőm tanulni....
És fáradt vagyok, kimerült, ingerült, stresszes és még párom is boldogít amivel nem kellene.... nem egy dolog jár eszemben, örülnék ha nem kellene újra és újra elmondani azt a pár dolgot ami rá vonatkozik, neki lesz problémája ha nem csinálja meg... Agyilag már KO vagyok, gyakhelyem még mindig nincs, agyamban már egy 2 oldalas költségvetés van, 3 oldalas kalkuláció a sulival kapcsolatban és egyebek...  Egyszerűen csak szeretnék ki ülni egy tópartra, hallgatni a madarakat, élvezni a nyugodt környezetet, semmi emberi zajt nem akarok... leszeretném állítani az agyam, néha már utálom ha valamit végig kell gondolnom... kész vagyok...
------------------
Napok óta az van eszembe hogy utazni akarok... annyira szeretnék világot látni, de hát basszus az ország egyes pontjaira se jutok el nemhogy külföldre....
-----------------
kurva hülye idő van mostanában, a minapi jégeső azt hittem betöri az ablakunk.
----------------
Vettünk egy asztalt... végre van egy normális íróasztalunk, most már csak a szobát kell pakolni hogy minden stimmeljen...
--------------------
most újra eltűnök, nem tudom mennyi időre, ez az uccsó szorgalmi időszakos hét, jövőhéttől vizsgák vannak... de én vasárnap megyek haza VÉÉÉGRE :D alig várom, kell az otthoni pihi és hiányzik anyum

Majd egyszer leszek, kitartást és erőt mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése