2013. május 20., hétfő

Sweet home

XD

Ajjajjaj... Bocsesz de mostanság se erőm se kedvem blogolni... Sok mindent elfelejtettem amit akartam és sok minden új jutott eszembe...
Mint a címből gondolhatták páran itthon vagyok :) Olyan jó és egyben olyan fura... A billentyűzetet mindenesetre megkell szokni :D
Anyu valamelyik nap sütött kenyeret, most jutottam el odáig hogy megkóstolom. Isteni és alig bírtam elvágni olyan omlós :D A kávéval azonban megvárom még hazaér a mamától. 
Sokadszorra esik le a tantusz, hogy pünkösd van... Én ma vígan elmentem volna a postára csekket befizetni és hasonlók ha anyu rám nem szól :D
Na szóval, a hazajutás. Anyuék elugrottak Mórahalomra a vásárra így kihasználtuk párommal az alkalmat és mondtuk akkor hazafele legyen már tele a kocsi :D Szét néztünk a vásárban és én szerencsésen gazdagodtam 3 felsővel :)


Ő turiból van, és nagyon olcsón megúsztam :D

  Ebbe a pirosba rögtön beleszerettem  *.*


Ez pedig olyan kis egyerű de nagyszerű, ezt anyum szúrta ki :) És a 3 felsőt megúsztam 1300 Ft-ból :)

Közben itt eszembe jutott, hogy Szilvi drágám azóta elvan tűnve hogy csütörtökön elmentünk szórakozni, pedig remélem kedden lesz rám egy kis ideje :) Gondoltam vele nézek szét a szegedi vásárban (igen abból a szempontból tök jókor jöttem haza, hogy hétvégén kezdődött a Szeged napja ünnepségsorozat)

Na szóval hol is tartottam? A vásárnál... Készültek képek is, néhány ember vicces kedvében volt és oda szólt nekünk hogy a fénykép 50 ft... NA bazzeg ha betudod rajtunk hajtani hajrá :) A képeket nem én készítettem :) És most mutatok párat

























Na anyu nem akar hazaérni, így én rakom oda a kávét, remélem betoppan mire lefől :)
Kérek mindenkit szorítson nekem holnapra, megyek vissza Szegedre egy vizsgára. Gazdasági ismeretek, fél 5-től jajj de jó... És nekem 5ös kell ! :D Amúgy szerdán már jövök is :) De még ki kell találnom a dolgokat mert még páromékhoz is el kell mennem párnapra és akkor még alig voltam itthon, majd vissza fel szeged vizsgákra :S  Ajj de szar ezt megoldani....Őszintén szólva nincs kedvem most elmenni páromékhoz, most hogy a testvére hazaköltözött a családjával többen vannak ugye és amúgy se nagyon sok mindent tudok ott kezdeni magammal... Azért én is csak itthon szeretnék lenni, de valahogy majd megoldom, az agyam helyére meg lassan belehet szerelni egy számítógépet mert annyit megy és annyi mindenen gondolkodom :)
Kellemes hétfőt mindenkinek! És jó kávézást nekem :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése