2013. június 4., kedd

Emberes adag



Vizsga... ajjj, elegem van.... Nem rég értem haza idegenforgalmi marketing vizsgáról... kezdjük ott hogy csak 30 percünk volt rá.... aztán a feladatokba szegedi példákat kellett hozni ami még úgy ahogy oké... DE! az egyik feladatban a szegedi fesztiválokról kellett írni.... na nekem beugrott kb 3.... nem hiszem el, hogy nem adja ki a tanár esze, hogy nem mindenki szegedi és itt fenn fog akadni.... vááááááááááááá.... örülhetek ha 3mas lesz..... 

És szombaton még vállalkozási vizsga rengeteg anyagból...... késssz, megakarok halni, elegem van....... komolyan úgy vagyok vele hogy az is legyen meg 3mas azt csókolom! (pedig a 4esekért küzdöttem minimum)....


Múlt héten kipróbáltuk a fahájas kávét. Páromnak mikor anno először említettem azt mondta, oké, majd kipróbáljuk... na azóta is próbáltuk... Szóval múlthéten felhoztam lakótársnak megkérdeztem kipróbálja-e velem.... Benne volt párommal együtt.... Hero-n lefőztem, felöntöttük tejjel biztos ami tuti (én mondjuk úgy feketén is megkóstoltam) és a végeredmény............. lett :D Aki szereti a fahéjat és a kávét az szerintem nyugodt szívvel próbálja ki :)

Tegnap rendeltünk hambit, de nem akár honnan ám, a mega megállóból :D Ott ugyanis rendes normális EMBERI adagot adnak :D Bőven elég volt vacsira, én csak a bő 3/4-ét tudtam megenni :D
Ő lenne az a drágaság... Hústorony hamburger (a husinak megcsipkedtem kicsit a szélét :D)
Na mindjárt le keresem nektek mi is van ebben a csodaságban:  Buci, 2 db Hús, Rántott csirkemell, Saláta, Zöldség, Sajt
Szóval egy hústorony 3 husival :D Laktató ám :D Itt egy kép az oldalukról: (látszik a buci súlya)


A tegnapi nap aranyköpése (még délután mikor szó volt róla hogy hambizni kellene)
Gábor: Jó, akkor előtte elmegyek edzeni majd utána megrendeljük.... (1 perc hatás szünet) És amikor kisportoltnak érzem magam, akkor bezabálok egy kilós hambit.. és utána bevonulok a sarokba sírni :D
Én: Hülye XDXDXDXD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése