2013. június 21., péntek

Na kérem

Tudtátok hogy meleg van? És azt hogy baszott meleg van? Én nehezen viselem pláne a gyakhelyen. Jaa, Baján lett gyakorlati helyem, itt se fizetnek (pedig tudomásom szerint törvényben van hogy a 6 hetet meghaladó gyakorlati időnél fizetni kell, no de mindegy...) Írtunk egy lemondó nyilatkozatot mert a gyakorlatot meg már elkellett kezdenem. Az ott dolgozók többségében rendesek. Általában a szobaasszonyoknal segítek de már a recepción is voltam kicsit, meg mutatták hogy kell bejelentkeztetni meg egy két dolgot hogy számolunk ki. A szobaasszonyok amúgy.... húúúúúúúúúúúúúúúúúú.... 2 idős hölgy, az egyik 65 a másik fiatalabb e nem tudom hány éves... Ketten vannak 43 szobára plusz egyéb takarításra.... hétfőn pl durva napunk volt hétvégén ugyanis telt ház bolt így az összes szobán végig kellett menni.... Ja 10én kezdtem el dolgozni, de ebben a 2 hétben annyi ágyneműt húztam át még mint életemben soha! Ők pedig csinálják szegények amíg ki nem dőlnek... Annyit rohangálunk- a felszerelés ugyanis hiányos nem kicsit, nagyon!, hogy nem értem hogy lehet a szálloda olyan minősítésben mint amilyen! Szobák közt, emeletek közt megy folyton a lóti-futi, van lift is de az sokszor úgymond kerülő így csak lépcsőn le és lépcsőn fel állapot van leginkább.... Bazz, aki jó kondiba akar lenni az menjen el nekik segíteni és még kondi bérletre sem kell pénzt kiadni de garantáltan megmozgatja mindenét!  4 recepciósunk van (2idősebb-2fiatalabb), mindegyik normális én leginkább 3mal beszéltem eddig. A múltkor beszélgetek egyikükkel, a Bencével (ő az egyik fiatalabb) és mondja hogy este 11kor volt már olyan  telefonja, hogy a hölgy érdeklődött az állat bevitelről, hogy látja ennyi meg ennyibe kerül és szeretné megkérdezni, hogy valami méretszabályozás van e?......... Bence mondja, én csak annyit válaszoltam: "nincs hölgyem, de kicsit nehézkesen férne el 2 elefánttal a szobában"
Háááá :D Én ezen máig szakadok :D Állítólag a telefonáló hölgy rájött hogy tök hülyeség miatt telefonált és sietve letette :D
Az idősebb szobaasszony meséli nekem és a másik szobaasszonynak hétfőn a következő esetet:
Ica: Képzeljétek, férjem biciklizik a városban üvegek nála, szép lassan komótosan megy ahogy ő szokott, erre a rendőrnek szemet szúr hogy ő olyan lassan megy, azt gondolhatták részeg és megállították. 2 fiatal rendőr csaj, elkérik tőle a személyit, szonda amit persze 0-ás értéket mutat és csak nem bírják ki, megkérdezik az uramat, hogy mégis hova megy az üvegekkel? ..... Mire ez e hülye férjem elkezdi: Most megyek borért mert nincs mit inni! :D
-----------
2 hete vettem egy Tabletet, egy ilyet (kép az internetről van) Prestigio 8.0
http://www.n-tech76.ru/images/goods/148228_2254.jpg

Ugyanígy kaptam tokkal és tollal :) Jól működik, párom rögtön első nap felavatta-játszott rajta ): Ki volt akadva hogy ezen megy olyan játék ami az ő laptopján nem :) Amire nekem kell arra megfelel, csak még vennem kell hozzá egy billentyűzetet mert az írás nehezen megy rakta :) Most a rendes asztali gépről blogolok :)
Kellett már valami gép féleség mert utolsó vizsgám előtt bajban volta, párom ugyanis dolgozott a gépén nekem meg tanulnom kellett volna... Be volt tervezve valami gép féleség, és lett ő :)
---------
Tegnap olvassuk nővérem blogját, de olyan kicsik voltak a betűk, hogy alig láttuk így felnagyítottam az oldalt aztán mondtam anyunak: Majd ne felejtsük el visszamenni mert így a facebook a szádba mászik :D
---------------
Ma megyek páromhoz előtte még elméletben sétálunk, fagyizunk egyet, remélem a mamájához nem akar beugrani.... elfelejtettem neki mondani  hogy nekem nem áll szándékomban benézni....
---------
Remélem nyáron összetudok találkozni pár emberrel.... van olyan aki pont bajai, hát remélem valamikor összetudunk futni,. a többiekkel is megpróbálom megoldani :) Volt aki már szólt hogy összekellene ülnünk :) Én benne vagyok az ilyesmiben, csak ne húzzuk halasszuk, ha valaki találkozni akar az ne azt mondja hogy majd valamikor. Azt tudom, hogy én akivel nagyon akarok találkozni nyáron, azzal fogok is :) A többiek pedig azt csinálnak amit akarnak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése