2013. július 21., vasárnap

Az előző napok tartalmából :)

Anyu kapta nővéremtől :)  A macsek az ő munkája....
... a vers anyué :)
Új szandim, a halászlé főző péntekén vettem, aznap délutános voltam a recin és én voltam megint a rohangálós :) Nem volt szerelem első látásra, csak talán úgy harmadikra, de nagyon tetszik és kényelmes :)
Csütörtökön volt egy bicajos kirándulásunk a mosztongai tóhoz :) Párommal és öccsével tekertük le ezt a kb 12 km-t :)



Mond hogy csííííííz! :D
Kellemes időt fogtunk ki, és még a nap sem égetett, elbújt egy felhő mögé :) A kis szégyenlős :)



Szépnek szép de közelebb menni nem igazán lehet.... mi mindenesetre megpróbáltunk :D






Mellékutakon :)







Törtetünk előre


A tó hátulról

 
 Végeredményben jó kis biciklizés volt és végre rendesen kimozdultunk :) Jó volt a friss levegőn lenni, láttunk vadnyulakat, fácánokat és egy róka is elbújt elölünk :)
---------------------
Pénteken elmentünk Szegedre a Napfényfürdőbe pasival és egy haverjával :) Kis ízelítő:

http://3dvalosagvilag.hu/szolgaltatas/szeged/uszoda/napfenyfurdo-aquapolis-r20313259.html
Kiáztattuk magunkat, fiúk szinte minden csúszdán végig mentek, én csak 2-3 próbáltam ki :) Jó kis nap volt. 
Utána mentünk albiba, esti sörözgetés kis piálás, képek nem készültek, élvezni akartam leginkább minden pillanatot na meg a fürdőbe nem vittem a gépet, utána meg nem akartam arról képet, hogy 5en hogy isszuk le magunkat :D nagy berúgások nem igazán lettek, nem az volt a cél, úgy kb 8 liter sör és egy üveg bort tüntettünk el, volt akit jobban és volt akit kevésbé ütött meg :)
 Volt egy két érdekes szitu aznap, lakótársnak találtunk egy új szakmát, most már egyel több dolgot írhat az önéletrajzába :D Volt aggódás majd nevetés, de megoldottuk :D
Amúgy leginkább rám ittunk és arra hogy öregszem :) Hétfőn lesz a szülinapom és megünnepeltük :) Páromtól kaptam ezt a szép és finom gesztenyetortát :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése