2013. július 11., csütörtök

Pfuhhh

Aztakurvamocskoseget...... Na szóval, igen eltűntem mostanában ez van, sajnos nem értem rá. A gyakorlat fárasztó arról valamikor a jövőben lesz egy külön poszt mert arról sok mindent tudok írni (és itt nem a pozitívumokra gondolok)...
Pár hete kiugrottunk Palicsra és Szabadkára, kis vasárnapi kirándulás :) Tök jó volt :)











































































A képeket összekeverte a blog, szóval ezek Palicson (ott voltak a régi autók :) ), Szabadkán és az úton készültek (mint pl az a szép díszes templom). Most pedig megiszom a kávém, mostanság nincs sűrűn jó kedvem, megy itthon a hülyülés de a melóhely nagyon lefáraszt és nemegyszer ki is idegel... de legalább a recepciósok jófejek :) Holnap délután 1re kell mennem és este 10ig... az utolsó busszal jövök haza amit mindenképp elkell érnem mert nincs kedvem ott dekkolni hajnalig.... Aztán vasárnap megint mehetek segíteni 9től délután valameddig,...
De mint az elején írtam a gyakorlati helyről lesz egy külön poszt, rá szánom már magam.
Csak ugye melóhelyen nem igazán tudok netezni, ezen felül általában tök fáradtan jövök haza, szórakozni kikapcsolódni sincs nagyon időm és a páromékhoz is valamikor el szeretnék még jutni..... Szóval ez van, hulla vagyok, zajlik az élet és engem meg sodor magával. Na csóközön!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése