2012. július 19., csütörtök

Figyelem figyelem! Kis semmiség képekkel következik :)

Csókolom csókolom :) Sok mesélni valóm nincs. Készítettem pár képet ahogy ígértem :) A napokban megint fejfájós vagyok, munkát még nem találtam, de legalább több helyen vették a fáradtságot, hogy visszaírjanak :) Tegnap elriszáltam az Árkádba, körülnéztem, gazdagodtam egy hajgumival ami egyben csat is és egy szééép virág, illetve egy kis  teknősös szoborral, szó szerint kérte hogy hozzam haza :) olyan kis ari :) Ezek után a villamos megálló felé vettem az irányt - a centrumhoz- ahol egy srác szórólapot osztogatott... már mikor mentem az árkádba akkor is, mondtam neki adja oda az egészet legalább hamarabb végez :D Nem akart adni mert hogy én már kaptam :D Ott maradtam beszélgetni, Attilának hívják, nagyon érdekli az asztrológia és  ő is rák mint én :) ő járt úgymond jobban, mert nagyon tisztában van a dolgokkal és rögtön levágott egy csomó dolgot. Csak lestem :D Elkezdte magyarázni a rák horoszkóp jellemzőit, aztán a nevem alapján, hogy nekem a nevemben sok az 5-ös így rám az ötös szám jellemző és mivel 22-én születtem így a kettes és a négyes jellemzői is megtalálhatók bennem, na meg a 22 az mesterszám :D Huhh, nem győztem lesni :D Nagyon tudott, remélem összefutok még vele :) A barátnőjét is megismertem, Zsófi, szimpi kis csaj :) Aztán hazaléptem :) 
Tegnap végre nyugodtan tudtunk beszélni telefonon emberpajtimmal és kivételesen nem rohant el 2 perc után. Jól esett végre normálisan beszéltünk napok óta először. No nem az volt a gond eddig, hogy összevesztünk vagy ilyesmi, csupán valami mindig volt a táborban így le kellett tennie.
Peti egy ideje lakásokat néz, venni akar egyet. Mondta, hogy annyira le volt lakva, hogy alig ismert rá a képek alapján. Volt ahol fal hiányzott, és volt ahol évek óta nem szellőztettek... Azért nem semmi emberek vannak.
Sok minden egyébként nem történik, jó itt lenni csak meló kellene. Íme a képek :) Jaa a Petinek vannak halai róluk is készült sztár fotó, de róluk a következő posztban mert a gépen vannak még a képek az aksi meg most töltődik :)







Akarok egy ilyet :D

Szeretem a részletekben, hisz abban rejlik az ördög :)





























Anna fürdő













Figyelnek minket




Hölgyemény
Lábainál hever a város :)




Egyszerű és mégis szép


Hazafele, már csak pár méter :)
Itt lakunk, a szürkében. Megtaláljátok az ablakunk? :D
Majd még jövök :) Aki erre jár az sétáljon egy jót :) Puszi nektek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése