2012. július 16., hétfő

Újdonságok kavalkádja


Szombaton megérkeztem Szegedre :) Az albi jó, miénk a nagyszoba, lejártuk a várost, pár főbb pontot rögzítenem kellett, hogy eltudjak igazodni. A Honvédtérre kell ma eljutnom beregisztrálni a meló clubba, emberemnek is ők szolgáltattak munkát :) Próba cseresznye. Villamossal 20 perc a belváros, most nézem épp hogy merre és hogy kellene mennem, de azt hiszem megvan...  Max többet gyalogolok :D Hosszú farmert húztam mert hűvős van, előkerestem egy jobb toppom és felkentem egy szolid sminket. Emberpajti tegnap lelépett edzőtáborba.... Jó kis útja volt, mert még előtte haza is ugrott pár dologé, szó szerint egész nap utazott. De a kávéfőzőt annyira megszorította, hogy tegnap délután nem tudtam kávézni!!!! mocsok... Petivel nyittattam ki estefelé mikor megjött (ő az egyik lakótárs).
Furcsa itt de jó :) Szokatlan csupán. De megvan a maga varázsa a nyüzsgő belvárosnak, nagyon tetszik. Igaz sok az ember amit én nem szeretek eredetileg de most ezt is élvezem. És egyáltalán nem hasonlítható Bajához, mielőtt bárki is mondaná. Baja ehhez képest semmi, bár tudom hogy folyamatosan fejlődik de van még neki hova. Elpakolok a táskámba és lassan megindulok. 10-kor nyit a meló club de oda is kell találnom, na meg gondoltam fényképezek is egy kicsit. Van mit :) Hazafele jövet a villamosról láttam ilyen kis házakat amiről a dzsentrik jutottak eszembe. Két ablakos kis házak, látszik rajtuk az idő és mintha sugároznák az úriságot mégis. Megfogott bennük valami, a gond az hogy sok sétámba kerülne fényképezni őket... na majd meglátom, ma a belváros van célba véve :) Szerencsére sűrűn jár a villamos, még egyszer megskubizom a térképet, biztos ami tuti :D Azért két megálló közötti rész nem kis séta ám... Jajj és az árkád.... csokiboltot szúrtam ki a fagyis pultnál szinte kapásból :D Szombaton fagyiztunk egyet, én meg ugye nézelődtem közbe... na amint megláttam a boltot pasinak úgy kellett visszafognia....*nyüsssz*....  Furcsa egyedül most. Pasi ugye nincs, Peti dolgozik, a másik lakótárs lassan költözik.... én pedig lassan megindulhatok... húú de fura lesz :D Még gondban vagyok ugyebár, nagyon kell figyelnem merre jár a villamos, azért nem mindegy hol száll le az ember :) Majd csak belerázódok. Majd jövök, remélhetőleg képekkel. Puszi nektek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése