2012. július 13., péntek

MIndenről, de alig valamiről :)

A múltkori kora reggel eredménye.... akácok csak az első udvarról és egy méretes gyökeret is kiszedtem :D Viszont megint ott van mindenhol, rohadtul szaporodik.... 

Megérkezett ma nővérem, délután már jókat röhögtünk, egy óra alatt szét nevettük a fejünket :D

Van egy flash játék ami nekem és anyunak is van. Mostanában én nyúzom anyuét is ha kedvem van. Anna meglátta a karaktert ami nem tetszhetett neki túlságosan, mert így szólt:
Kinek van ilyen tré feje?
Válaszom :Ez anyánk.
Hopp... .... ... Jó a haja.....
:D
-----------
 Raktam a puzzle-t a másik szobában, átszóltam Annának:
Anna?
Hmm?
Annnna?!
Jó ám a fülem.
Szeretlek.
? ... Ahamm. Mit akarsz?
Semmit. Csak jó volt kimondani.
:)
Mi van, menstruálsz?:D
Ahha. :D
 ----- 
Nem nyitunk üzletet?
oO Van füved?!
Mi?!
*hangerőt leveszi* Mit akarsz?
Nyissunk egy üzletet. Valami jól menőt.
Tudod, mennyibe kerül az?
De mekkora kereslet lenne rá, mondjuk egy kocsmára. Így, mi hárman nyitnánk valamit, mekkora forgalmunk lenne és te ott párszor megfordulnál, milyen felkapott hely lennénk. Mindenkit jól elküldenél a picsába, meg tök jó kidobó lehetnél, meg mutogatnád magad, szépen fogadnád a bókokat, ....
:o Na várj, te most futtatni akarsz? :D
----------
 Ide vágódtam, kérdezem: Rágót?
Hühh? Mi van ráírva?
Orbit.
-.-  *rábök a sugarfree feliratra*
Ja, hogy téged az apró betűs rész érdekel. :D
Orbit... Bazzeg. :'D
XD 
----- 
Az ottane mi az ott?
Hmmm?
Azon ott mi az?
Min?
Azon! Azon azon! * mutogat előre felé...*
Nézem, odamegyek rámutatok a szélcsengőre, kérdezem: Ezen azon?
Röhög: Igen!
Hááát ezek olyan kis szárnyas izék, (értsd: angyalok), amiknek a kezében bazi nagy géppuska vagy mi van benne.... :D:D:D
X'D
...........
És azok a laskából jönnek ki?
Ne fáraszz!........... ::D -.-
 -----
Az egyik új rózsa :)
Szomszédék madárijesztője
Kiraktam végre :))

Ésss azt hiszem egy pszichológus rendel, Anna már a két plüssel (majom és maci) és színházi előadások mennek épp a hátam mögött, amit a hamadik színtől elkezdtem megörökíteni :D De jó hogy van fényképezőm :D Majd talán megosztom veletek a felvételt  ha olyan kedvemben leszek :D 

Holnap megyek Szegedre, ez most így jött ki, de ha elakarok találni az albiba akkor muszáj, mivel emberpajti jövőhéten edzőtáborba megy (pontosabban már vasárnap) ... Majd jelentkezem, most vár a mádám ::D

1 megjegyzés: