2012. július 4., szerda

Télen nyarat, nyáron telet akarunk :)

Naszóvalhogyisvanezekéremszépen....Pff..... Tudtátok, hogy meleg van? Rohadt jó lenne egy ventilátor de sajna nincs.... No nem baj, itt a nyár örüljünk neki mert aztán megint a jóóóóó hideg tél jön :) Igazából se a telet se a nyarat nem igazán szeretem.... A tavasz az ami közel áll hozzám, kellemes meleg, hűs szellő, virágillatok, széép zöld fák, bokrok.... hmmmmm....
Na de mit is akartam? ÁÁhh megvan! :D (igen kicsit szétszórt vagyok + nem sok minden történt szóval össze kell kapargatnom az emlékeket :D)
Még asszem múlthéten (vagy talán biztos) Norbival volt egy hambizásom pezsgőzéssel egybekötve.... Közben sztorizgattunk, jól telt az este így, valószínűleg nem igazán fogunk találkozni ezentúl mert megy vissza pestre melózni én meg nem sokára szegedre húzom a csíkot :) A bőröndöt ma el is takarítottam :)
A hétvégém inkább csak tűrhető volt, a péntek volt a hét mélypontja... nem részletezném miért. Kunbaján töltöttem a hétvégét ismételten, szombaton falunap volt náluk, kimentünk dél körül a kajáért meg megkerestük a barantásokat. Velük beszélgettem, emberpajti kicsit újra beállt közéjük mert tartottak egy edzést is. Egyébként játszóház volt. Az egyikük ott töltötte az éjszakát ő megbeszélte pasival hogy náluk aludna, ő ugyanis most mulat kicsit. Ott hagytuk őket, visszavittük anyjáéknak az ebédet, kicsit pihentünk majd újra a kiserdőbe vettük az irányt, a barantások többsége ment haza., emberem elakart búcsúzni tőlük :) Kint lófráltunk egy kicsit, söröztünk, Zacsival jól elbeszélgettünk (ő az aki maradt), majd újabb pihenőért gooo pasiékhoz. A házban mégiscsak hűvösebb volt, szóval elnyúltunk, a két pasi meg boldogította egymást :D Estére mentünk vissza, körülnéztünk, beszélgettünk, tűzgyújtást megnéztük, söröztünk majd boroztunk majd mi a Sanyival leléptünk hajnali egykor, Zacsit meg hagytuk had mulasson :D Másnap Sanyi nagynénjéhez voltunk hivatalosak ebédre :) A kaja fini volt, de a hőséget rosszul viseltük :S 
Hétfőn végre megkaptam a sulitól a jogviszony igazolást. ÉÉsss megtörtént amire 4 éve vártam! :D:D:D:D Tegnaaaaaaaaaaaaap egy régi jó baráttal végre újra találkoztam :D Személy szerint a Márkkal :) Visszaköltöztek a faluba és eljött a húgával :D Csak 4 éve próbáltunk összehozni egy találkozást :D El kell mondjam semmit nem változott... Ugyan az a beszéd stílus, ugyanaz a hülyeség áradat :D annyi hogy kicsit nyúlánkabb lett :D A húga pedig tök szép kiscsajszi, szegény nagyon megvolt szeppenve megszólalni se mert :D Pedig mondtam hogy nem harapok.... nagyot :D Egy órát voltak itt kb, menniük kellett mert a házat azért tatarozniuk kell de a melegtől nem igen haladnak. Mielőtt elmegyek szegedre tuti hogy még összefutok vele :D
Nővérem egy ismerősét rávette, hogy rajzolja őt majd engem is, ésss anyu sem maradhat ki :D Szóval így látatlanba pár jellemvonás elmondása alapján a következők sültek ki :)

Ez ugyebár én lennék, nekem nagyon tetszik igaz az arcom nem ilyen :)
Ő lenne a nővérem... Egész jól eltalálta a kisfickó :D
Anyut pedig így tudja elképzelni, de ő hasonlít a legkevésbé.... Ahogy anyu mondta ez a kép túl édi-bédi hozzá képest :D Egyébként tényleg

Máára ennyi, köszönöm a figyelmet, gyerekeknek köpött a maci, 6óra múlt! :) Ha lesz valami majd jelentkezem, most alig várom, hogy este 8 legyen (a nap fénypontja) ugyanis kert locsolás.... meg néha magam is :D

1 megjegyzés: