2012. június 22., péntek

Nekem a Balaton a Riviéra

Bogi és anyuja mentek kirándulni Balatonfüredre és voltam olyan szerencsés, hogy elhívtak :) Kedden mentünk, hajnali 3kor nagy nehezen felkeltem és a 4:28as busszal bementem Bajára. Itthon még vártam a buszt összebarátkoztam egy békával a sok közül :D Majdnem oda is jött hozzám, aztán megállt 2 méterre tőlem és csak nézett, nem tudta eldönteni ugorjon vagy ne :D Biztos a csókot várta, de nekem nincs szükségem egy szőke hercegre, szóval hagytam tovább bukdácsolnia fűcsomókban :D
Fél6ra már a megbeszélt helyen voltam 6után indultunk, olyan 2,5 óra volt az út kb. Ekkor már kezdett jóó meleg is lenni.
Őszintén szólva nem igazán tudom szavakba önteni a történteket :) A Bogi totálisan bezsongott, nagyon szereti a Balatont :) Kapásból levágódott, hogy kéééééééééééééépet akar :D Gép elő, akarom fényképezni, erre elkezdi várj! várj még! gyors kiengedte a haját. Újra befogom, kis zoom-olás kattintanék mikor Bogi újra felkiált: Várj még egy kicsit!... eltűri még itt a haját meg ott is kicsit, táskát megigazítja és póz újra felvesz.... itt már hangosan számoltam 5-ig hogy tudja most tollászkodjon még :D Éssss meglett a kép :D Nem sokat láttam a fényképezőgép kijelzőjén mert igen rosszul sütött a nap, a képek többségénél nem láttam hogy pontosan mit is fényképezek :)
Balaton
Bogi
Hattyúk :)


Na ez az a kavics amivel meggyűlt mindannyiunk baja, belemet a cipőnkbe, papucsunkba úgyhogy felvonultunk inkább a gyalogos útra :) Meg átkeveredtünk a kerékpárútra is :D
Sétáltunk, fényképeztünk, Bogival kiültünk az egyik stég végére :) Balatonfüred pár utcáját bejártuk, beültünk egy kávézóba és ittunk egy egy Latte machiato-t :)Kedves kávéház volt a neve, nagyon szép volt a berendezés, egy darabig elbírtunk volna még csücsülni ott :) Gyönyörködtünk a Balatonba :) Bogi mindenáron megakart mártózni benne, de füreden 900 volt a strand, én meg anyuja nem szándékoztunk kiadni annyit érte pláne 1-2órára. Boginak felajánlottam hogy belelököm a a stégről és úszhat de ez a verzió nem tetszett neki :D Úgyhogy átruccantunk Zamárdiba :)

A stranddal szemben




a látvány nagyon szép volt
A strand területén







Elbújva :)



A régi és az új haza bölcse kiadás
A szívkórház



Neeeee! Ne nyomd meg a gombot! :D


Annabáááál helyszíne :)







Nini egy lépcső


Borocskák



Nekem ez az óra nagyon tetszett :)
Latte machiato











Városnéző kicsi kocsi


A felső kép nagyon tetszik :)



Színpadon :D













Na ki van ott?
Megvan a vacsi! :D
Báááácsi! Mondja, onnan fentről nem lát egy kis felhőt ami árnyékot adna?
Válaszra sem méltatott, de nem csüggedtem, kicsit lógtam :D










Ahogy a Bogi mondta: Ezek csak a seggüket mutogatják! Nem szeretnek minket! (jókat nevetett az ilyen popsi mutogatásoknál :D)

















Na kimondja meg melyik város van ott?
Bazáros
Muszáj volt megállnunk nézelődni
csudiszépek voltak












Úton Zamárdiba





Két testőr :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése