2012. június 4., hétfő

Természet varázs

Meg kellett néznem mit írtam utoljára, mert olyan rég jártam erre hogy elfelejtettem :D
No szóval, mééééég a múlthéten készültek képek több mindenről :D Na de kezdjem az elején igaz? :D Múlthét hétfőn kiszúrtam, hogy nyílik a csodaszép bordó rózsánk aminek nagy része télen elfagyott... Visszavágtuk és virágzik :D Na arról kaptok képet, illetve egy olyan rózsáról ami tavaly tök máshogy nézett ki és egy kaktuszom is virágzik :D













 
Persze a blogger összevissza rakta be a képeket....
Na szóval mit is akartam még?.... Jaaa, pénteken voltam almáson :D De az egy nagyon külön story :D az a következő posztba (ami rögtön ezután jön) ott is lesznek képek és persze megmutatom milyen hülye is vagyok :D 

 Péntek este (mikor is nem voltam normális), mikor zárkóztam be megláttam hogy megint milyen gyönyörű az ég *.* Egyszerűen muszáj volt megfogni a fényképezőgépem és kimenni, remélem nektek is tetszeni fognak, borult volt az idő kissé(-eléggé), és naplemente.... szerintem gyönyörű volt...














Hétvégén nem sok minden történt, csak a szokásos agyfasz és pihi :) Mert nálunk mindig történik valami :)) Leakartam szombaton nyírni a füvet, erre a fűnyírót nem bírom elindítani.... tönkre ment az indító gomb vagy mi a szar a neve.... no nem baj, rendeltem ismerőstől mára egy fűnyírót bár ha jól tudom az sincs túl jó állapotban :S
Anyusz! Ezúton szólok, hogy ha így folytatom akkor rövid időn belül ki lesz rakva a puzzle :D Tegnap megint leültem elé és belelendültem :D

Így áll :D

ilyen lesz :)




Tegnap barátom rosszul lett, inkább a nap nagy részében feküdt, aludt, tömtem bele a teát és kapott gyógyszert is. Az ebédet ő főzte volna de így az elmaradt, nem baj, főztem gyors egy kis leves és egy adaggal beletunkoltam mert egész nap szinte semmit nem evett...Estére hőemelkedése is lett, nem tudjuk mitől lett rosszul, de elmondása szerint mostanában többször tört rá.... mondtam neki hogy ideje lenne akkor ezt kipihenni :) Ma reggel már egész jól volt, sokkal jobban is nézett ki, így elment melózni, meg vizsgája is lesz ma, remélem innentől rendben lesz :) Nyugis hétvégénk volt kettesben, megszeretgettük egymást, bújtunk sokat, jólesett, végre nem kellett a suli miatt strapálni magam. Lesz még csütörtökön egy vizsgám, de beletörődtem már hogy 1-es, az üzleti tervemet ugyanis 20%-osra értékelte a tanár.... tök jó hogy anniy szenvedtem vele tök egyedül... na nem baj, 65%kellene a ketteshez.... lesz ami lesz, de nem igazán izgat. A számvitelem a múlthéten 3mas lett, annak nagyon örültem, az volt a nehezebb tárgy, abból számítottam bukásra.... 2 óra alatt megírtam a javító zh-t (többiekkel együtt) majd 10-15 perc pihi és szóbeli is gyors.... a javítóm 2es lett, na mondom csak tartsam ezt meg valahogy :D 3 tételt kellett húzni amiből kettőt kellett elmondani... Az écs-t inkább visszaadtam nem sok rémlett belőle :) Így maradt a számlakeret és a kötelezettségek.... mindkettőhöz tudtam valamennyit írni, de a számlakeretről nem sok fogalmam volt.... kezdtem a kötelezettségekkel, normál paraszti ésszel kitaláltam neki a fogalmát és a mérlegből meg tudtam a  csoportosítását. Félbe is lettem szakítva a tanár szerint tök jól tudtam :D A másiknál elmondtam 2 mondatot, a tanár néz rám majd mondja hogy nem egészen, itt a számlaosztályokról kellene beszélni.... hehhe :D Jó tudni :D Így már legalább tudtam miről van szó :D Emlékeztem arra a részre, mert mikor a naplózást gyakoroltam és segítettek benne ez bizony előjött :D Nagy nehezen megszültem és 3mas lett :D Öröm bódottág :D

Amég a puzzle-s képek töltődtek fel, körbenéztem faszbúkon, a bumeráng egy érdekes posztot rakott ki és sokan leírták a véleményük. 

Bumeráng
Egy elképzelés szerint már a 12 éveseket is el lehetne ítélni, ha bűncselekményt követnek el.
Gondoljuk végig együtt: mi magunk követtünk-e el olyat, amiért ma börtön járna?
És vajon jót tesz-e egy 12 évesnek, ha lecsukják?
Érdekes téma, érdekes véleményekkel. Kedves olvasók, nektek mi a véleményetek erről?

1 megjegyzés:

  1. Végre egy tisztességes bejegyzés.
    A harmadik égboltost legyártathatnád puzzlénak, és köszönöm szépen.

    VálaszTörlés