2012. június 13., szerda

Hősök

Nagy volt :D Pénteken ugye Hősök koncert Szegeden a Rongy kocsmában. A 4 órási busszal mentem Szegedre, úgy beszéltük meg Cicával. Fél 6 után nem sokkal be is értem, Cica már várt rám :) Elnéztünk pár helyre, majd elmentünk a koleszba, gyors pakolás és gooo mert emberpajtinak edzésen kellene már lennie :D Nehezen, de oda értünk az edzésre aaaaa nem tudom milyen parkba, szépen illedelmesen belettem mutatva a többieknek majd folytatták zavartalanul a gyakorlást :) Én meg lecsücsültem a fűbe és nézelődtem. Cica szokta mondani hogy ilyenkor biztos unatkozok, de nem, nem mondhatnám.Láttam egy rozsdafarkút, figyeltem az edzést, és feltérképeztem a környezetem.... megérte volna egy nagy sétát tenni és fényképezni, de akkor még nem igazán volt ilyenre hangulatom. Nyugodt szívvel leülök egy parkban úgy is ha egyedül vagyok és figyelem a körülöttem zajló világot. Volt egy középkorú pasi aki labdákkal és valami bábukkal zsonglőrködött. Valaki más tai chi-t gyakorolt, többen futottak, kutyát sétáltattak, illetve sokan gyermekeikkel mentek ki a szabadba.
Edzés után visszamentünk koleszba, Cica letusolt én meg elintéztem a netes dolgaim. Szépen lassan megindultunk a helyszínre, úgy tudtuk fél11-től lesz a koncert. Addigra oda is értünk, a koncert csak 11től volt, de addig is ismerkedtünk, söröztünk és lecsaptunk a Hősök egyik tagjára Ecküre :) Beszélgetés közös fénykép egyebek :D Jó fej volt nagyon, ő volt a legközvetlenebb mindenkivel :)) Majd elkezdődött a buliiiii ami baromi jó volt :D Innentől beszéljenek a képek :D (Saját képek)


Belülről egy kép :)

Ecküvel és Cicával









Meleg volt és megszomjaztak ők is :)







Pöttyet meleg volt

1 órás volt körülbelül de jól szórakoztunk! A végén felcsődítettek minket a színpadra Eckün már csak alsónadrág volt a végére (bazzeg kurva meleg volt :D) Egy darabig még ott maradtunk, jó volt a társaság :)) Fél3-3ig bírtuk akkor elbúcsúztunk Hőseinktől és megindultunk haza. Útba ejtettük még a Boci tejivót mert már éhesek voltunk majd irány kolesz és csicsika úgy hajnali 4kor :) Jó volt mert 8kor meg kelhettünk :D Dolgunk volt még aznap :) Végeredményben nagyon jó kis este volt! Aki tud az egyszer bulizzon velük! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése