2012. június 20., szerda

Újabb piacozás élmények

Múlt hét pénteken ismét piacoztam. Anyuval ketten nekiindultunk, de  ki se értünk a faluból máááár fordulhattunk vissza. Az alattam lévő bicaj hátsókereke tropa, idegeskedtünk két kört hisz mi almásra akartunk menni az istenit! igaz, nem jól indult a nap, de hozzuk már ki belőle amit lehet..... el mentünk mamához, aki kölcsön adta a bicaját. Na akkor újra megindultunk, de amég mi a bicaj ügyileg okoskodtunk azalatt igencsak felmelegedett az idő... Így mire almásra értünk folyt rólunk a víz :) A turkáló volt a célunk, rég túrtunk valami jót :) Szereztünk egy két zsákmányt, de jó lett volna találni még pár dolgot... Na de nem vagyok telhetetlen :) Elszaladtunk még pár boltba majd téptünk haza ezerrel. Itthon elnyúltunk a hűvös szobába azzal a mondattal, hogy: Én fel nem kelek ma már! :D Teleettük magunk, majd tovább tömtük magunk minden jóval (alaposan jóóóól is laktunk :D) 
(közben bevágódott anyu hogy vegyem már le a nyakláncát mert hajat fest vagy mit és flé hogy olyan lesz... ja, csak az a hülye delfin kapocs van rajta ami az istenért se akar szétjönni, közben meg a trutyi anyu kezéből majdnem rám került :D Kérdeztem flexet nem  hozott e hogy letudjam szedni róla :D:D A végén a kapocs engedett és anyu szaladhatott a fürdőbe csinálni a kenceficézést :))
Na szóval, ott tartottam hogy halálra zabáltuk magunk, majd sorozatot néztünk és borssót is fejtettünk.
Képeket ismételten nem készítettem, de almásról van pár régebbi, gyors megkeresem a cd-t és felrakok azokból :)
A gimi
Kossuth park


Templom előtti emlékszobor
Református templom
Templompark melletti általános iskola
Csauscher-ház


http://www.bacskozter.hu/sites/default/files/images/Csauscher-h%C3%A1z.preview.jpg
1934-es képeslap róla
                                   


Ulrich -palota
http://www.bacskozter.hu/sites/default/files/images/Ulrich%20-palota.preview.jpg
1931-ben

Rendőrség és határőrség épülete
Egy utca :)
Szeretem Bácsalmást de én magam se tudom miért... Megvan a maga szépsége szerintem :)
A túrt felsőkről is talán rakok fel képeket :)

Jó pár napja felhős fényképező napom volt :) Azok közül egy kis ízelítő :)







Ez a mocska macska pedig sűrűn jár felénk :) Szoktunk neki enni adni és megszeretgetjük.  Kaput kellett neki nyitnom a múltkor, csak úgy volt hajlandó bejönni :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése