2012. június 4., hétfő

Piacozás

No szóval. Csütörtök este elterveztem, hogy én másnap átmegyek az almási piacra. Szeretem a piac hangulatát, Bácsalmást is szeretem, habár ott se sok minden van :) Na én az átmenetelt bicajjal terveztem (olyan 6-7 km csak :)) Nem egyszer megtettem már az utat, így a probléma nem is ez volt, hanem hogy...
Péntek reggel fél 7kor nagy ricsajjal ébreszt a telefonom... én azzal a mozdulattal csapom le... 9 perc szundi.... hmmmm.... telefon megint éktelen lármába kezd én meg akárhogy csapkodok, próbálom elkussoltatni nem megy... az első csapástól csak félmétert csúszott arrébb, így a telefon elérte a célját, felkeltem.... mondjuk azzal a mozdulattal vissza is akartam feküdni, kurva de rohadt fáradtnak éreztem magam, mint akin 2 úthenger, 4 kamion, 6 troli és 1 autópálya ment végig.... azannnya, mondom.... de bennem volt, hogy én piacra készültem, megyek!.... tartott ez olyan 15 másodpercig... visszazuhantam az ágyba és megbeszéltem magammal magamban, hogy nekem tökéletesen elég az itteni boltok kínálata, nem akarok menni sehova... na ezt 2 kerek percig el is hittem.... Aztán megint felkeltem, mert hogy: piacra akarok menni, elhatároztam este így el is megyek.... Kimásztam újból az ágyból, kitrappoltam a fürdőbe, majd az előszobába és kinéztem az ablakon.... hmm, borús, cssúúúcs.... ajtó kinyit, félig kizuhanok, az idő olyan meleges-hűvöses borús esőre álló.... itt eszembe jutott, hogy ígértek esőt mára de nem sokat és napsütés lesz a végén.... nem nagyon hiszek meteorológia bácsinak, az idő kurvára esőre állt.... itt újra elkezdtem győzködni magam hogy de minek menjek én piacra??? különben is, bicajjal??? elfáradok, elázok nem kell az nekem.... órát megnézem, 7:01... azannya, buszra már nem megyünk....Na akkor, erős vagyok- hero vagyok-hős vagyok.... felöltözés, gyors reggeli, bicajt leellenőriz, táskába zutty minden és indulááááás!
Bicajra fel és tekerés.... meg ahogy azt Móricka elképzelte! mint már említettem nem éreztem reggel épp a toppon magam, de a küzdő szellem győzött ezért vágtam neki.... na a küzdő szellemem a falu túlvégén már szidtam mint a bokrot, mert már ott hulla voltam :D de töretlenül tekertem tovább, láttam magam előtt egy másik biciklist (elég messze), na mondom ha jó tempóban megyek be is érem! Meg a lófaszt azt! telegrácson zene és azt adj neki.... ez kb 1,5 percig ment... aztán csak gurultam... szó szerint hallottam ahogy a kisördög súgja a bal vállamon hogy: mi a faszért keltél fel ilyen korán???? Normális vagy ember??? El is ázol, jól el is fáradsz, hol hiányzott ez neked???? A másik vállamon pedig a kis angyalka: de menj csak! kell a testmozgás és különben is, elhatároztad hogy elmész, menj csak! ......Ekkor már félúton jártam, ha már idáig eljutottam én vissza nem fordulok! Szóval tekertem tovább... egyébként vittem fényképezőt, de oda fele nem volt erőm elővenni.... 
Szóval, sikerrel beértem almásra, piacnak vettem az irányt, hisz az volt a fő cél :) .... Fő cél ide vagy oda, leginkább végig szaladtam csak rajta, rengetegen árultak epret nyamiiiiiiiiiii *.* nem adtak olcsón semmit, de ezt már megszoktam.... egy turkálóba nézelődtem, de az én pénztárcámnak most drága volt, viszont lehet hogy most pénteken újra próbálkozom :)
Képek még ekkor sem készültek, itt már ki is ment a fejemből :) Elmentem a Coop-ba, leginkább körülnézni, meg vettem husit az ebédhez... majd irány a Penny... én valahol az elmúlt évszázadban lehetek elmaradva, mert egy néni megszólított, neme  tudnék felváltani egy 200-ast neki, mert 100-sal megy a kocsi... o.O... na jó, én a 10-20 forintosnál lemaradtam..... A néninek sajnos nem tudtam segíteni, pont egy százasom volt, de ő is feltalálta magát :) Itt se voltam el sokáig, jól körülnéztem, megvettem ami kell, volt ami egész jól megérte :) Tudatos vásárlónak tartom magam, hiába volt ott az édesség polc a csokikkal, cukrokkal kekszekkel, kicsit arrébb pedig a chipsek és egyéb sós finomságok, nem engedtem a kísértésnek. Azt vettem meg ami kell, csupán egy kávét vettem, mert reggel azt nem főztem :) Innen elcangáztam a templom parkba, leültem megittam a kávém, és itt már készült pár kép. Kezdett csöpögni az eső, de nem volt vészes, szárazon hazajutottam. Képek a templomparkból és hazafele menetről :) (a hazafele úton nem álltam meg, tekerés közben lett kép készítve így nem mindegyik valami éles :))






Templom




Fincsi volt :)


Kékfestő




Egyszerűen megfogott :)
Egy mellékutca




Cica erre mondta a múltkor azt, hogy olyan mint a windows háttér :D
Bevallom őszintén, a gólyát már csak itthon a képen vettem észre :D


Almásról valahol vannak pár éves képeim, nem a legjobbak, de sokkal több minden van rajtuk :) Amint megtalálom, felrakom :)
Miután hazaértem, levágódtam és lefárasztottam anyut :D Ennyit reagált a sok baromságomra: bazzeg mit vettél be reggelire hogy igy pörögsz :D

Csináltam kajcsit utána gyors, barackos sajtos csirke, burgonyapürével



Így hirtelen ennyi mesélni valóm volt csak :) Ha akartam is mást, azt már elfelejtettem :) Megyek mert dolgom van, kisebb rendrakás vár rám, holnap kuka nap így azt is meg kell tömni, és ha megkapom az ígért fűnyírót akkor még fűnyírás is lesz....és ebédet is kellene főzni.... valaki jöhet mosogatni ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése