2012. június 6., szerda

Ha kedd, akkor kuka nap

Amit én totálisan elfelejtettem....
Kivételesen jól bírta az alvókám így fél 10kor tértem magamhoz és másztam ki az ágyból. Lepottyantam a gép elé és próbáltam magamhoz térni (ami nem nagyon ment :D) Gépeztem úgy kb 5 perce mikor valami furán ismerős zajt hallottam.... kukások mondom magamban..... (a zaj az üres kukát koppanó hangja volt).... a következő percbena  fejemhez kaptam, hogy attttyaaa úristen én nem raktam ki a kukát.... igaz csak félig van de jövőhétig bebüdösödik... na most mi legyen hogy legyen.... hallom hogy az autó egyre közeledik... futás konyhhába a szemetes zsákot kiráncigálom a kukából, ajtó kizár nagy kukába szemét belevág.... és valami lassan de jön, mindjárt itt van... a francba a végén úgy kell őket leintenem! áhh nem ez csak egy kis teherszállító volt.... kuka megfog, gooooo kapu, zárom ki, rohanok kifele kukával a kezemben, kukások a szomszédnál járnak pont.... levágtam a kukát és elővettem a legszebb mosolyom és küldtem a sofőrnek agyi úton hogy megáááááááááálsz :D Sofőrnek kurva nagy vigyor volt a pofáján (nem csodálom, majd 10 óra, én meg kócosan, pizsiben, még csak félig felébredve állok a fél percel ezelőtt lerakott kuka mellett :D) Megálltak, sofőrbácsi integet az ablakon és még mindig mosolyog, ekkor azonban már nem rá koncentráltam, hanem a kismuksóra aki kiszált a kukámért :D Kapott egy elbüvölő mosolyt és kitudja miért de neki is hatalmas vigyor volt a képén :D Kukát visszakaptam, kölcsönös elköszönés (sokakkal ellentétben ők szoktak köszönni!). Behoztam a kukát, kapu visszazár, ránéztem a kukáskocsira ami akkor indult el és a sofőr vigyorogva integet :D:D:D Na ekkor már elnevettem magam és visszaintegettem :D Remélem boldog volt tőle :D
Szóval így indult a kedd reggelem :D

Délután nővéremmel beszélgettem:
Anna: Tanulhatnánk ezektől a kis genya macskáktól. Milyen jól elszórakoznak egy flakonkupakkal.
Én: :D
A bátorságról ne is beszéljünk: ilyen vidáman és önfeledten rágcsálni a beltéri kábelét.
XD
Ha így halad, nem kell tovább agyalnom a vacsorán
-----

hallgasd, de adj rá kis kakaót mert halk :)

http://www.youtube.com/watch?v=SBjQ9tuuTJQ   :)    (Foo Fighters- The Pretender) 
Halk... Majdnem összeszartam magam.
-.-
XXDXDXDXDXD
.....
kérsz még "halk" zenét? XD  
hagyj, délután a te youtube-listádat hallgattam, még a tárcsás mosógép is majdnem lefulladt tőle.
----
te figyu, ha ez az idióta macska állandóan nekidzsavel a tükörnek, akkor szimplán csak hülye, vagy vak
csak hülye mint a gazdája :D
Jól kabbe tökig
XD


Erre pedig menni kell!! :D Péntek-Szeged! :D

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/401849_10150942097489222_884799196_n.jpg


Holnap vállalati vizsga de nem igazán készültem még, mert az összes hócipőm tele van... Ésss nem kaptam fűnyírót így a fűnyírás erősen tolódik, a baj az hogy holnap vizsga+2 sörözésem van, pénteken meg irány Szeged... amilyen szerencsén van a két nap közül valamelyikre fogják hozni.... akkor viszont szombatig úgy nő a fű ahogy akar :D


Már ez a drágaság is virágzik :))
Ő pedig még mindig és lesz még rajta :)


Ő is szépséges lesz
Megpróbálkozom a tanulással :) Legyetek jók! :)) (vagy épp rosszak ;))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése