2012. augusztus 31., péntek

Árvíz és kurvaanyád

Magyarázom, nyugi :)
Árvíz:  Tegnap reggel arra ébredünk, hogy Gábor kopog az ajtón, bejön, bocsánatot kér hogy felkeltett, de az van, hogy..... szemek tágra nyíl, rögtön magunkhoz térünk de alig hisszük amit mondott. Megyünk át Peti szobájába, tiszta víz a padló, az akváriumból több liter víz hiányzik.... Mi a fasz???.... Nézünk egymásra, Gábor mondja, hogy valami éjjel lecsapta a biztosítékot, ő mikor felkelt 7kor, akkor felnyomta és észrevette hogy gond van így rögtön beszólt nekünk.... Még most sem tudjuk, mi csapta le a biztosítékot és valószínűleg kiderülni sem fog.... Annyit tehettünk, hogy pokrócokat, törölközőket tettünk a szőnyegre, hogy nagyjából felszívja a vizet, meg kinyitottuk az ablakokat. Eddig else jutottunk mikor csöngettek... gondoltuk alsó szomszéd szól hogy ázik a plafon.... két szerelő muksó, hogy kintról az utcáról víz látszik az épületen, folyik egy radiátor.... nézünk rájuk, itt csak az akvárium öntött ki.... azért ők megnéznék a radiátort.... csak tessék... a gond nem itt volt :) Nekünk azonban a gond így is megvolt.... előző este már furcsáltuk hogy az a vízkeringető vagy mi nagyon csobog... telefonálgattunk, pasi kapta az instrukciókat telefonon. Lekapcsolta azt a vízforgatót, majd vissza és ekkor kiderült így jött ki a víz... mivel az akvárium teteje résnyire nyitva volt, az áram valószínűleg éjjel többször elment, így mikor újra indult a víz, akkor olyan nyomással hogy azon a résen egyenesen kinyomta, mivel a cső nem volt ugye víz alatt, mert közben azt is kiokoskodtuk, hogy x mennyiségű víz elpárolgott akkor belőle.... Szóval ahogy hirtelen megindult, úgy kicsapta a vizet.... A vizet pótoltuk, a törölközőket cserélgettem, mert hamar átáztak. Aztán pasi ment dolgozni, én meg nem sokkal rá beiratkozásra.... többet nem tudtunk tenni. A víz mára szinte totál felszáradt, az ablakokat azonban újra mindenhol kinyitottam, hogy biztosra menjek :) Este beszéltünk a Petivel (aki egyébként nyaral), ő szerinte is az volt, hogy pár liter víz elpárolgott a melegben, és mivel a cső nem volt víz alatt így kinyomta a vizet (ami ha nincs víz alatt akkor felfele nyomja)... arra azonban ő se jött rá, hogy a biztosítékot mi vághatta le a lakásban..... Na mindegy
Kurvaanyád: ma reggel fél 6 táján arra riadok fel, hogy valaki ordítja: Kurvaanyádat Szeged!
WTF? o.O Rögtön hozzábújtam pasihoz, és próbáltam tovább aludni :)

Más:
Az egyetemre való beiratkozás megvolt, órarend szombaton lesz, tanítás már jövőhéttől.
Amint lesz órarendem, szinte biztos, hogy tudok munkát intézni, szorítsatok!
Csináltam pudingot a héten, babapiskótát raktam alá bele, meg szórtam rá kókuszreszeléket. Fincsi volt, mutatok képet :)
Az alján is volt babapiskóta, fincsi lett :)
Pasiék ma bográcsoznak, remélem jól szórakoznak, ahogy észrevettem idegőrlő volt a hét nekik bent... Legalább most nyugodtan gépezhetek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése