2012. augusztus 8., szerda

Hejjhóóó

Tegnap voltunk futni párommal. A közelben van egy töltés, oda mentünk. Most jártunk ott először, így meglepve tapasztaltuk a látottakat. Tőlünk pár háznyira tejes bolt vagy mi, felfedeztük a coop-ot és meglett a posta :D Petit kérdeztem a minap hogy a közelben van e, mire ő: hallod, jó kérdés, én a nagy postára járok be... de ha megtalálod gratulálok. No mi tegnap megtaláltuk, el is újságoltam Petinek aki meglepődött (végül is 2 éve lakik itt ha jól tudom :D) jaa és a Coop is új volt neki :D 
No mi futás közben felfedeztünk még egy játszóteret, egy kosárpályát, és egy kis tavat híddal :) Rögtön mondtam emberemnek hogy ide egyik este kisétálunk és én fényképezek :) A töltés mellett egy fás sáv van ami nincs igazán karbantartva szemét van mindenütt, kerékpárgumit még a fa tetején is láttunk.... Majd mutatom, de a tavacska nagy pozitívum volt számomra, alig várom, hogy közelebbről is megnézhessem :) A futást egyébként épp hogy bírtam, szar a tüdőm na :D A végére már nem bírta a kiképzést :D
Ma itthon a laptop, pasinak valami munkahelyi szórakozás van. Valami kalandparkba ment el a csapat szórakozni, eléggé fel voltak dobva a fiúk ma reggel :) Szóval kihasználtam a gép adta lehetőséget, befejeztem cégre a Castle 4. évadát és az Odaátból is megnéztem pár részt. Remélem a napokban a Trónok harcát is sikerül befejezni mert érdekelne már a vége, egy ideje nem haladunk vele...
A napokban migrénes fejfájásom volt, ez az idő el akar tenni engem láb alól... szerencsére most csak enyhén sajog a fejem, talán elmúlik :) optimista vagyok :)
Anyu küldött nekem egy csomagot, amit tegnap meg is kaptam. Nagy izgalommal bontottam ki mert arról nem szólt ám hogy mit küld nekem :) A kis sunyi :D Meglepődve észrevételeztem hogy nincs 3x körbetekerve ragasztóval és hasónlók úgyhogy kivételesen könnyen kinyitottam a csomagját :) Kaptam egy szupi táskát, puszika is ezúton érte megint! Gyors lefényképezem és mutisztom nektek :)) Na jó ez most nem fog összejönni mert úgy néz ki lemerült a gép és pasi nem mondta a múltkor... szóval most töltöm gyors, de amint tudok rakok fel képet. Na meg a környékről is ha már írtam :)
Ideje kivágódnom a konyhába, petrezselymes krumplin töröm az agyam sült hússal, de lehet hogy csak egybe berakom a sütőbe :D Bár a petrezselymes krumplit jobban kívánom.... hmmmm.... ez érdekes menet lesz :D Pasi meg nem tudom mikor ér haza, remélem jól szórakozik, én elvagyok most :D 
Jaaa, ha a tesztem jól sikerült akkor lehetséges hogy telefonos ügyintéző melóm lesz, ebben csak az a jó, hogy hosszútávra keresnek embert. Hátránya hogy 450 oldal informatikais cuccot be kell nyalni hozzá és türelmesnek kell lenni a vonal túlvégén lévő egyénnel.... nem igazán álom meló de ha megfizetik akkor jöhet, és pedig megfizetik. Pont. 
Na tiplizek mert kezdek kajás lenni. Egyébként tud valaki olyan pasit aki nem főz méreg erős kávét? Már nem csak pasi hanem a Gábor is elakar tenni láb alól a kávéjával :D 
További szép napot, zárásként Bogitól kapott pár szösszenettel zárok, egy könyvből idézett nekem amit sajnos még nem volt időm elolvasni.

Oké. Tegyük fel, hogy még nem vagy elég bátor, és éppen
azon keseregsz, hogy legfeljebb a hetvenkét éves tekebajnokok
meg az építőmunkások fordulnak utánad. Ebben az esetben a
következő dolgokkal vigasztalhatod magad:
– az emberek manapság sokkal tovább őrzik meg
függetlenségüket, mint kétszáz évvel ezelőtt, szóval még nem
késtél le semmiről
– döbbenetes, mennyi a válás mostanában
– egy üveg csokilikőr, egy doboz belga praliné (lehetőleg mogyorós).

 A társadalmon belüli változatosság biztosítása,
a genetikai tökéletlenségek minimálisra csökkentése érdekében a
férfiakba a nyulakéhoz hasonló ösztönöket programozott be: az
emberhímek számára bármilyen lyuk megfelel, feltéve, hogy nem
lakik benne kígyó.

Nem véletlen, hogy az emberek az Atyaúristenhez
imádkoznak. Merthogy a nagy tervező férfi volt, az egyszer
biztos.
De mivel a mennyei mérnök tervezgetés közben kiugorhatott
pár percre a mennybéli illemhelyre, asszonya, aki éppen arrafelé
berregtette a porszívóját, belepillanthatott a rajzokba.
Valószínűleg nem tetszett neki az elgondolás, mert fogta a radírt
meg a ceruzát, és egy csöppet belejavított a tervekbe.

Ha zavarba akarok hozni egy férfit, közlöm vele, hogy a
lányok között néha valóban téma a péniszek nagysága, majd
közlöm az ideális fütyiméreteket. Természetesen a számokat úgy
adom meg, hogy az illető reménytelennek érezze a helyzetét. (Ez
az én hidegháborús módszerem; ha a férfiak viccbombákkal
támadnak ellenünk, én ezzel a trükkel fokozom hisztériájukat.)

 – És mondd, tisztán éltél, egész életedben?– kérdi majd az
angyal.
– Ó, igen... – feleled te.
– Nem vétkeztél?
– Ó, nem! Szűzen éltem, s csak a férjemnek adtam oda a
testem.
Az angyal majd rád néz, aztán hátraszól a segédangyaloknak:
– Hozzatok ki két szárnyat!
Elakad a lélek-lélegzeted az örömtől.
– Ez... Ez azt jelenti, hogy én is angyal leszek?
– Frászt! Liba!

 A flörtölésnél nagyon fontos a földrajz: légy rejtélyes, mint Tibet, de ne légy
sötét, mint Afrika.

Akit bővebben érdekel íme szerző és a cím: 
Amy Mandeville: Hogyan szedjünk fel pasikat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése