2012. augusztus 18., szombat

Szegedi tó túra

Az előző bejegyzésemben ígértem képeket amiket most meghoztam :) Most épp itthon vagyok és anyut boldogítom :D Sok mesélni való megint csak nincs, az ügyfélszolgálatos munka tesztje nem sikerült de megírhatom még egyszer (úgy néz ki nagyon kell nekik az ember).  Furcsa most itthon de nagyon jó :)

Az ablakunknál lévő fa :)
A szemben lévő épület
Naplementekor

Lenézve a töltésről, ahol futni szoktunk

Előttem
Mögöttem

Arra is van tovább :)
A garázsok díszítései
...és a falaké





Kukucs
Ilyen is van

Kosárpálya


Ott egy játszótér bújik meg

A tavacska




Ő fotogén volt szerencsére :)
Kellemes pihenőhely a megfáradtaknak


Híd is van

Ők állták utam, kedves voltam kikerültem őket :)
A kacsa család többi tagja

Na ő nem volt fotogén, elég hamar ott hagyott :)




Hmmm, biztos?...
...Annyira nem :D
Ez nagyon tetszett :D XD

Tanulj meg repülni :D




A híd








Ott vagyok :D



Szép a színe :)

A víztorony, bár a kép nem a legjobb
A víztorony alja, vannak róla jobb képek is egy két fotós oldalán, majd keresek nektek (ha nem felejtem el)
Emberpajti tarsolyának egy részlete
Ő az a teknőc akit anno említettem, ő akarta, hogy hazavigyem :)
Lakótársnak Petinek vannak ilyen kis guzmói, kis nyálkás valamik, nekem nagyon tetszenek :D


Egyszerű de szép kép :) Kiraktam mert nagyon tetszik :)

Kellemes hosszú hétvégét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése