2012. augusztus 4., szombat

Gondolatmenet





Vagyok, élek, hétvége van és a többi. 
Egy melót azért nem kaptam meg mert nincs pénztárosi gyakorlatom... na fasza... ez van...
Más, ezt régóta le szeretném már írni. Egy-két ember mondja nekem hogy ezt meg ezt szeretné, meg de jó lenne ha ez meg ez lenne... Ezzel is szimplán nem lenne baj, csak hogy ezek a mondatok egy harmadik személyhez kapcsolódnak.... Jó lenne ha ő megtenné ezt meg ezt.... Igen ám, de ezzel az az egy baj van, hogy ezt saját érdekében kívánja az ember. De! azt figyelembe veszi ilyenkor az óhajtó mondatot kimondó fél, hogy a másik valószínűleg azért nem tesz úgy, mert az a jobb megoldás számára? Könnyen beszélünk valakivel kapcsolatban, hogy miért nem így meg úgy csinálja/csinálta de ugyanakkor nem gondolunk bele hogy fogalmunk sincs arról hogy mi megy benne végig. Az ő életéről van szó, ő tudja mi a jobb, a biztonságosabb számára. Nem vagyunk a helyében, nem tudhatjuk miért dönt úgy ahogy. Az ember tehát önző. Az ilyen mondatok mindenki száját elhagyták már így vagy úgy... de belegondoltatok valaha is, hogy az az illető akiről beszéltek lehet hogy vívódva hozta meg azt a döntést? Hogy jól megfontolta? Hogy mérlegelt?..... Ez csak azért jutott eszembe mert van egy barátnőm akiknek szintén nem túl jó az anyagi helyzetük, de valami olyat szeretne hogy történjen amit az édesanyja nem.... kényszeríteni nem lehet! A saját döntéseinket mérlegeljük inkább és ne másokat próbáljunk irányítani!  És igen, kicsit már felhúztam magam ebben a témában, mert a barátnőmtől túlsokszor hallottam azt a bizonyos önző mondatot és én igazságtalannak találtam...  
Hétfőn megyek egy tájékoztatóra a meló depóba ami állítólag egy tesztet is rejt magában. Telefonos munka miatt. Majd kiderül mi lesz. 
http://srvimg11.aprod.hu/images_aprodhu/1805919_1_644x461/telefonos-szervezo-es-vagy-ertekesito-xiiikerulet.jpg
Csörr csörr
 Szeretem Dolhai Attilát :)

Bassszus, ne tudjátok meg milyen kínzás megy itt! Nem messze van egy büfé vagy mi, és az illatok pöttyet sűrűn(!) bekúsznak az ablakon és én csak szipákolom a kaja illatot :D

Tegnap este tv-ztem, kapcsolgattam összevissza aminek "jó" vége lett :D
Az egyik adón a Született feleségek ment, egy percre ott hagytam. Gabi és a férje a kórházban  összeházasodnának. A pap elkezdi mondani mire a pasi félbeszakítja, hogy állj! mi, miért kell ez? A következő pillanatban bummmm! (csatornát váltottam :D) Pasi felnéz, mi a faszom? Felrobbant a pasi? Az egyik pillatanban szabadkozik a másikban meg már robban? Így kell megúszni egy házasságot :D :D Hehh jól vágtam össze XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése