2012. október 13., szombat

Otthon, "édes" otthon

Állítólag fordítva vagyok bekötve...  Anyu este rám tette a vérnyomás mérőt és kapásból elkezdtünk röhögni :D De azért, mert folyton nevetett, és beszól és hülyül! :D Annyira nevettem, hogy már fájt a hasam, a lábammal már a falat támasztottam (vagy az engem :D) és a végén rohadtul fájt az állkapcsom is a röhögéstől :D Végre lenyugodtunk erre anyu elkezdi: Akkor várunk egy kicsit, mert most magasabbat fog a nevetés miatt mérni...most ülünk egy darabig, 9óra...10óra...11óra ...:D Ajj de nagyon hülye :D Tezstelés alatt a dolog,  hogy tényleg az én bekötésemmel van e probléma vagy a vérnyomás mérőben van valami :D
És ma reggel mit csinált ez a nőszemély? Reggel 8kor elkezd ordibálni, hogy jó reggelt és kezembe nyomja a kávét! Félreértések elkerülése végett, a kávét díjazom, az ébresztési módit nem... tudtam volna még aludni no :D Meg is kérdeztem, hogy olyan széééépen kelteni nem lehetett volna? És a reggelim hol marad? :D Hát szolidan szólva ellettem küldve melegebb éghajlatra :D Azért szeretés van :D
9körül jön a telefon hogy hozzák a fát..... na bammeg! Én még pizsiben, ráncos fejjel, kócosan ülök a gép előtt ezek meg most hozzák a fát????? Sprintbe összeszedtem a ruháim és fél perc alatt (vagy annyi se) felöltöztem :D Na és megjött a fa.... 10kor-.- Ezért siettem felöltözni kisköcsög??? 
Na mi ez idő alatt anyusszal megsütöttük a fincsi hókiflit, amiben én is segédkeztem, bár ne tettem volna :D Anyu már megcsinálta a felét, én írtam a pszichológia anyagom mikor hallom hogy szól, menjek segíteni... Diót kellett bekeverni aminél mér kisebb problémákba ütköztünk a tej mennyiségének bele tételétől :D Anyu összezutyulta a végén, én meg elkezdtem megtölteni a tésztát.... az a rohadt diós cuccli annyira ragadt, hogy a kezemen maradt inkább mint a tésztán :D Na meg a kifli az nem kifli :D De én vagyok az aki elcseszte mikor ő cseszte el.... Már az elején beismerte, hogy a tészta nem az igazi.... aztán elismerte, hogy a dió is lágyabb a  kelleténél.... és még ő dumál nekem, hogy amiket hajtogatok az nem kifli formájú :D Ennek eredményeképp ki lettem zavarva, mert szerinte úgyis csak elcseszem :D Most nem mi mindegy, hogy kifli vagy rúd? :D 
Ezek után felmértem a fa mennyiségét, mibenlétét, és örömmel vettem tudomásul, hogy elég nőies darabok :D Anyu is kinézett és ekkor újra kezdődött a hülyülés :D
Na ki az erős? :D

Művészi kép
Puzzle, ahogy ma mi csináltuk...
Megjött a segítség :)
Adj egy puszit! :)

Anyu és Pocok :))
A fát hátrahordtuk egy óra alatt, szóval nagyon ügyik vagyunk :)

Hókiflancs
Ezek után kisebb áldozatot tettem a szépség oltárán, epiláltam és lábfürdőt csináltam egy kicsit :) 
A délután folyamán pedig anyu 2 mini szoknyát is csinált nekem, ma nagyon elemében van :D Dél óta már kétszer megjegyeztem, hogy annyi mindent csináltunk és még nincs vége a napnak??!

Az első mini, meleg is, jó is, tetszik is ^^
A másik mini, ez is tök jó meleg, és szép színes :)

A mai ebéd :) Fincsi tök főzelék husival :) Sose fogom elfelejteni, hogy a Hajnus is lefujjogta, de a végén csak megkóstolta és ízlett neki :D

Blogolásom közepette, anyu kiszúrt egy pókot itt a sarokban.... idejött, lefújta, az meg persze pötty ide az asztalra (tőlem alig egy méterre)..... Anyu megszólal: na én lefújtam, elkábítottam, te most vidd ki.... Éééééén??????? Nyáááűúúúúúúíííííííííííííííííííí....................... Nem akarom! ...... 
2 zsepit tisztel távolból (kb egy méterről vagy kettő) rádobtam.... összefogtam és nézem hogy a lábai vagy valamije ott maradt o.o............ nyííííííííííííííííí visszadobtam és ugrottam hátra :D............ anyu kiröhögött, arrébb zavart és kidobta, még én a sírásom és utálatom próbáltam visszafogni eme élőlények miatt....  Úgyhogy ma ez miatt is megkaptam, hogy de hülye vagyok :D
Holnap délután pedig újra szeged.... nem igazán akarom most.... olyan jó volt leülni az előszobában és bámulni ki a kertbe.... Hiányzott már ez a nyugi, a rengeteg hülyülés, nevetés :)
Ésss még 6 óra sincs.... szerintem bedobok valami kaját és belevetem magam vagy az angolba (amiből kedden zh), vagy a pszichológiát másolom tovább ami érdekel is :D 
További szép hétvégét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése