2012. október 7., vasárnap

Hétvége

Tegnap párom elment vívóversenyre. Dél körül hív, hogy de menjek be, mert utána mehetnénk tovább az árkádba a cipője miatt... Elkezdi magyarázni, hogy ide a várhoz (ami egyébként biztos tetszene nekem, biztos sokat fényképeznék stb)... 4. telefon beszélgetésre (mert közben ugye ment a verseny)  megtudtuk beszélni, hogy akkor hova és mikorra menjek be.... 1. nem szeretem mikor csettintésre kellene ugranom (ezért nem is tettem, szépen kiteregettem, kirittyentettem magam, összeszedtem a cuccaim és nem érdekelt mikorra érek oda). 2. Mivel nem tudtam hogy az adott hely hol is van ezért a kedvem nem volt valami napfényes, szerintem ti se szeretitek ha egy számotokra ismeretlen helyre kell eltalálnotok... 
Na de odataláltam sikerrel, az eredmény hirdetésre már ott voltam :D  Ezek után mentünk tovább az árkádba ahol is nem jártunk szerencsével, de majd jövőhéten újra. A villamos megálló felé jövet azonban sikerrel összekaptunk (csoda hogy előtte hetekig nem ^^)... hát a villamosozás már nem telt túl jó hangulatban, de itthon már mindketten megbékültünk :) Elkezdtem tegnap a közgáz prezentációt átmásolni word-be, úgy mégis csak kevesebbet kell szerintem nyomtatni. Közben beugrott, hogy a pszichológia eddigi előadásokat is megkaptuk azt is kezdhetem lekörmölni.... a kérdés csak az hogy oldjam meg? Mondjuk a föci gyakorlat lenne rohadtul sürgős, abból nem tudom hogy fog sikerülni az első zh, a tanár pöttyet belemerül a dolgokba.... majd a turistáknak elkezdjük magyarázni a vulkáni kőzetek kialakulását és kémiai folyamatát neeeem? No de nekem szúúúúúszááá :D 
Pasi még alszik de nem tudjátok meg mennyire bennem van a kisördög :D Most úgy odatudnák vágódni, és azt kiáltani hogy: Jóóóóóóóóóóóóóóóóóóó reggelt cicám, hasadra süt a nap :D És persze kihúzni hozzá a függönyöket :D Bár szeretgetéssel is felkelteném most, bújnék hozzá.... de az első verzió szerintem hatásosabb lenne :D
Mára nem sok mindent tervezek, lustálkodni akarok, filmezni és hasonlók.... de a filmezés valószínűleg kilőve, múltkor se sikerült megegyeznünk párommal :D Az szinte biztos hogy tejberizst készíteni fogok, mert nagyon ennék valami édeset :D Legyetek jók, puszi :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése