2012. október 27., szombat

Szössszenet :)

Nagyon ősz van.... fúj a szél és csöpörög az eső..... hideg van na!
Az autósok itt reggel megvoltak bolondulva.... reggel a villamos majdnem belement kettőbe... az egyik egy mellékutcából hajtott ki hirtelen elénk (jó nagyot is fékeztünk), a másik pedig Anna-kútnál akart beállni a kocsisorba, de mivel nem bírt így a villamos előtt állt majdnem keresztbe, majd megindult a villamos előtt és úgy sorolt be.... ekkor már hallottam, hogy a villamos vezető hogyan anyáz... de igaza van, ő nem tudja kikerülni az autóst ha elé áll, max belerohanhat.... áhhh....
Készítettem a múltkor képeket majd felrakok belőlük párat és szerdán kint voltam flashmobon, arról videóm van (néző voltam), de azt nem rakom fel, bocsika :) Azonban találtam egy cikket :)

http://szeged.hir24.hu/szeged/2012/10/25/mp3-flashmob-szegeden/

Most húzok föcit tanulni, hétfőn zh :) Majd még jövök :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése