2012. október 12., péntek

Vigyázzz, jövök! :D


Tegnap este hazavágódtam, hosszú hétvége itthon véééééééééégre :D Anyunak többször is szólta, hogy biztos ne felejtse el :)) Csütörtök reggel is írtam neki, hogy: vigyázz, este megyek :) válasza: oks, majd gyúrok rá :D
Ma reggel eltekertünk a közeli kisvárosba, körülnéztünk a piacon (pontosabban csak végig szaladtunk mert semmi nem volt ami nekünk kellett volna). Elmentünk a kínaikba, anyu nézett magának cipőt télire és talált is szerencsére :) Nyílt egy új kínai, amin meglepődtünk... most akad bőven konkurencia nekik...Sokat hülyültünk már odafele, majd lefagytunk a bicajról, anyunak a fülei voltak leginkább veszélyben :D 
Egyébként a délután folyamán öcsivel is összefutottam (vele le volt beszélve), és az én legnagyobb meglepetésemre és örömömre régi jó barátom, a Márk is azzal a busszal jött mint öcsikém ^^ Mindketten kaptak egy jóóóó nagy ölelést :D Elmeséltük egymásnak nagy vonalakban az eddig történteket, és mindkettejüket megfenyegettem úgymond hogy jelentkezzenek is néha, ne csak úgy eltűnjenek :)) Öcsitől megkaptam a tételeimet, amit volt oly kedves és átvett még pár hete a Bogitól :) 
Hazaérve csináltam magamnak egy jóóó kis szenyót :D (Érdekes, ha itthon vagyok folyton eszek :D)... Tegnap anyu lecsóval és nokedlivel várt.... áááááá tudtam hogy szeretsz, mondtam is neki :D Sajnos ma elfogyasztottam a maradékot, anyu lecsója isteni, imádom ^^ Holnap csinál fincsi tökfőzeléket, nyamm nyamm :D Ja és sütünk hókiflit ^^
Telefonálgatott ma anyu fa után, második telefon utén kérdezem hogy na mi van? Mondja hogy az első 2600 Ft/q de csak két hét múlva tudná hozni, a másik pedig 2700 Ft/q és holnap már hozzák is O.O..... wááá de jó :D Kihasználja hogy itthon vagyok az már biztos :D Szóval a mai bicajos lábedzésre, holnap egy kis derék-hát- és kar erősítés következik :D Ma este se kell minket álomba ringatni, de szerintem holnap sem :D
Vasárnap megyek vissza szegedre párommal együtt, szülei felvisznek minket kocsival, szóval élünk a lehetőséggel és telepakoljuk, így én is viszem a télikabátom, legalább nem a buszon kell cipelnem :)

Szerda délután párommal találgattuk mit kellene ebédelni, a végén elmentünk egy hamburgereshez amit már többször ajánlt nekünk a lakótársunk... jó, akkor elmegyünk kipróbáljuk... kis segítséggel meg is lett a hely, és nem csalódtunk! Majd egy kilós a hambi o.o Pasi hústornyot evett (3 féle hús volt benne) én meg francia burgert nyomtam be. Basszus a felénél már jól laktam :D Lenyomtam az egészet ennek ellenére (rohadt finom volt amúgy), és ha hiszitek ha nem, másnap reggel 7 óráig egy falatot nem tudtam enni :D
Francia hambi
Hústorony :D
Így hirtelen semmi más nem jut eszembe amit mesélni akartam volna még. Esetleg annyi hogy 2 pasi lóg már nekem egy-egy tálca sütivel amit szándékozok behajtani is :D A hétvége folyamán szerintem még jelentkezek :) Jó hétvégét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése