2012. március 11., vasárnap

"Édes hétvége"

Fáradt vagyok, nem kicsit, nagyon! Tegnap végre megcsináltam a programtervet. Egy kiválasztott esemény forgatókönyvét kellett kidolgozni... Én gasztronómiai napot választottam egy szállodában (ebben is már segítségemre volt a családom, sorra mondták az ötleteket és hogy mit, miért ne felejtsek ki :)) Csütörtök óta gyűjtögettem anyagot, és tegnap elkészült. Hiba biztos van benne, de csoda is lenne ha tökéletes lenne elsőre, mikor még azt se tanultuk hogy kell ilyet csinálni. A családomat, volt oszt.társamat a Fannit és a barátomat felváltva nyúztam kérdésekkel. Köszönöm a rengeteg segítséget nekik :)

Most olyan jóó lenne valahol nyugis helyen leülni egy kávé/tea társaságában... egy kis nyugalom sziget, hmm....







Álmodik a nyomor :)) Mindenesetre a kávé/tea az megvan :D

Megjött a jó idő és én úgy mennék valamerre. A minap mikor mentem Bajára majdnem fent maradtam a pécsi buszon :D Kertészkedni is úgy ahogy lehet már, jajj de jó :) Általában megnyugtat a virágültetés, kert rendberakás, bár volt már rá példa hogy az életkedvem ment el :D

Pénteken jött vissza barátom Szegedről. Sütöttem neki :D Életem első piskótáját csináltam, pedig nem most kezdtem a konyhában, de a piskóta az volt amit idáig kerültem :D Nővérem meg is jegyezte, hogy persze, a piskóta kifog mászni a sütőből és terrorizál :D Hááát mondom én :D Na de elkészült, bár úgy toltam be a sütőbe, hogy kitudja mi lesz belőle :D Ezt így megírtam emberpajtinak, a válasz ennyi volt: Mi lenne? süti.... Háááát vagy kisül belőle vagy nem :D Aznap nagyon pörögtem, barátom is sikerrel lefárasztottam, bár nem volt nehéz :)

Fel kell ráznom magam, de fáj mindenen. Aludnék is meg nem is... Marha jól tudom párosítani a dolgokat :D



Na most megyek :) Kicsit fejbe kólintom magam levegővel meg kerítek valami rágcsát :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése