2012. március 22., csütörtök

Szemben a világgal

Fellebbezés elutasítva.... ez van. A legjobban az fáj, hogy az esett nekem a legjobban akitől nem vártam volna...
Anyunak köszönhetően vettem egy piros ruhát :) nekem nagyon tetszik és még egyszer köszönöm neki!
Elfáradtam, tegnap meghozták az ígért 20 q fát. Jajj de jó, zh időszak meg festés hétvégén és még a fa is... egy része szerencsére olyan amit nem kell vágni, de vannak szép nagy rönkök... vagyok rá én meg anyu... a tenyerem már nagyon fáj meg a hátam is kezd... ráadásul mikor pakoltam a fásban az egyik sor fa leborult és sikerrel nekivágódott egy fa a térdemnek.... szentségeltem ám, pláne hogy tegnap meg a könyököm vertem be.
Annyi mindent szeretnék és annyi mindent nem lehet.... pedig nem is nagy dolgok, sokaknak a mindennapok része... Mindennek oka van, vagy nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése