2012. március 26., hétfő

Tavaszi szél

Olyan jól összejött minden, anyuval hullafáradtak vagyunk.... a tavaszi szünetem nagy részét végig pihenem és filmezem :D
Szanaszét van még minden, ez a hét még a pakolásé és a takarításé. Öröm bódottá..... 
Annyira sikerült elgondolkodnom a minap a buszon, hogy majdnem nem szálltam le Baján. Biztos volt már veletek is, hogy kibámultatok az ablakon de nem fogtátok fel mi az amit láttok, hanem a gondolataitokba merültetek és nuku külvilág.  Nekem sulitól kezdve az embereken, barátságokon át, a mai társadalomig minden eszembe jutott. A végén arra jutottam, hogy érdekes egy állatfaj az ember..... 
Animálás órán ma majdnem bealudtam a fáradtságtól, a tanárnővel kicsit össze is szólalkoztam, de nem szeretem ha komplett hülyének néznek és még bunkók is velem a semmire alapozva. Hazajöttem, de nem sok mindent tudtam segíteni anyunak mert ő sem haladt. Vissza a rektor órájára amire is a Hajnussal hiába vártunk.... voltunk mi meg mi.... sehol senki.... 3 csoporttársat próbáltunk elérni ebből egy visszaírt, hogy nem jön temetés miatt, egy nem elérhető és egy nem válaszolt (azaz jóval később).... negyed 5-kor meguntuk, eljöttünk, mi próbálkoztunk, ott voltunk.... ha a többieknek szóltak is, hogy elmaradt az óra akkor ők baszták nekünk továbbítani. Itt kicsit felhúztuk magunk mert ugye potyára mentünk be.... na de akkor  fél5-ös buszokkal haza.... a hazaúton már jobb lett a hangulatom mert "öcsim" is ezzel jött meg a Máté is.... nagyon pihentek voltak, jót hülyültünk :D 
Holnap ügyvitel zh, az anyagot már tanultuk első félévben de nem tudom.... tanulásra nem nagyon volt időm, most próbálkoztam de nem mentem vele sokra.... inkább a szerdai zh-hoz kerestem meg az eltűnt tételeim, aztán mikor meglett kis angol....  
Sütkéreztem ma kicsit kint a napom de olyan hűvös szél fújt.... mondjuk pár napja kegyetlen fázok nem győzök öltözni :D Fázós vagyok de mikor már a mellényre még a szőrös pulcsit fel akarom húzni tavasszal :D duuuurva vagyok :D
Na de húzzak aludni mielőtt több értelmetlenséget írok. Holnap amúgy is húzós napom lesz 3órás szünettel.... Óóóó jeeeeeee

Ejj emberek! Nem láttátok a zsepim? az előbb még itt volt.... gyors szervezek egy kereső csapatot érte :D:D:D:D majd még jelentkezem, pussz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése