2012. március 5., hétfő

Még élek!

Egy este az öreg indián mesélni kezd az unokájának arról a csatáról, ami minden emberben zajlik.
- Fiam, a csata két farkas között zajlik, akik mindannyiunkban ott lakoznak.

Egyikük a ROSSZ - a düh, az irigység, a féltékenység, a sajnálat, a szánalom, a kapzsiság, az erőszak, az önsajnálat, a bűntudat, a harag, a kisebbrendűség, a hazugság, a hamis büszkeség, a felsőbbrendűség és az ego.
Másikuk a JÓ - az öröm, a béke, a szeretet, a remény, a nyugalom, az alázat, a kedvesség, a jóindulat, az empátia, a nagylelkűség, az igazság, az együttérzés, a hit.
Az unoka elgondolkodott, majd megkérdezte a nagyapját:
- És melyik farkas győz?
Az öreg indián mosolyogva válaszolt:
- Az, amelyiket eteted.
Anyuval beszélgettem a minap, amikor is szóba kerültek a férfiak, és hogy egyes egyedeknek rengeteget kell dumálni, hogy felfogjanak valamit. ( Konkrétan egy rokonról volt szó, akinek hiába magyarázzuk, hogy a hülye balfasz főnöke miatt ne strapálja túl magát). Na, drága anyukám ezt így foglalta össze:
de tényleg már megfigyeltem a pasik többségéről mind kiderül hogy eléggé mulya sok dologban meg olyan tehetetlenke, és kell sokat pofázni hogy legyen valami látszat, aztán ha egy pillanatig nem figyelsz, már vissza is estek......nem tudom, de lehet hogy nekik nem 9 hónapra kéne születni, ha tovább lennének bent lehet jobban sikerülne kifejlődniük :D
Igazat adok neki :D :)
Múlt héten el kellett rohannom a postára, szerencsére aznap hamar letudtam a sulit is. Bicajra pattantam, olyan szép idő volt :) Az utca végén azonban egy kretén balfasz hülye állat a búcsúban lőhette a jogosítványát, mert nem tudott megfordulni és kitolatott elém.... pedig aki az anyósülésen ült az látott is engem.... pfhúú, azt az ideget ami akkor elkapott, ha megállt volna a köcsöge akkor tuti ott helyben kikapom őket és beépítem a betonba....  Na de sajnos erre nem került sor, viszont kreténkéék drága rokoni köre bőven hallhatta az anyázásomat :)
Egyik este megnéztem az Életrevalók című filmet. Nekem tetszett, nyugis kis film, és ahogy én észrevettem inkább fekete humor van benne ami érthető is. Ha rákerestek, belenéztek megértitek az okát :)
Programtervezés és animálás órával kezdtünk ma a suliban. Filmet néztük, majd az abban elhangzott eseményeket, programokat beszéltük át. Kellett csinálnunk mára egy egy hetes programtervet amit viszont a tanárnő nem kért.... De jó hogy tegnap nagy kínszenvedések árán, de este 11re elkészültem vele.... Na de mindegy, amit azonban nem csináltam meg (youtube-on valami rendezvényes videót keresni és elemezni)azt megkaptuk jövőhétre is... illetve jövőhéten be kell mutatni egy 1-2 oldalas rendezvény programtervét. A rendezvényt mi választjuk ki ami még oké, a gondok ott kezdődnek, hogy hogy is kell ezt megcsinálni? o.O
Tegnap barátommal elmentünk halasra, akadt egy kis dolgunk. Nekem azért jól esett, hogy elmentünk valamerre, mostanában nem nagyon tettük meg. Jó volt, imádom ezt a pasit :) Szinte minden spontán akcióra rávesz, de én így Szeretem!
 Jaaaa és jut eszembe, akkor blogolok amikor időm engedi :) Sorry :)
Kedvjavítók :) Nekem ezek járnak napok óta a fejemben :))











Ééééés most kaptam a hírt, hogy a csoportunknak be kell járnia ügyvitelre, amit akkreditáltunk!!! Na fasza... ennyit az Eötvösről....
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése