2012. március 13., kedd

Semmi nem jut eszembe :)

Fellebbeztünk, próba cseresznye :)
Olyan sikeres napom van ma is, a szóda az imént szembespriccelt :) egy élmény volt :))
- bezabáltam mákos nudliból
- fáj az oldalam
- szétszakad a fejem (szerintem a számvitel a ludas)
- "öcsitől" kaptam ma egy szál cigit, ne tudjátok meg milyen jólesett
- hazaérés utána  cigire kávé :))
- egy boros kólát úúúgy meginnék
- fáradt vagyok
- este 10ig kb gép előtt ülhetek majd számvitelt és vállalati pénzügyet körmölni
- az animálás feladatom átkell alakítanom hétfőre (azaz a rákövetkezőre mert hétfőn nem megyek be)
- délutánra kellemes idő lett, örültem neki mint majom a farkának :))
- még mindig érvényes az, hogy akkor blogolok amikor időm és energiám van, illetve ha van miről
- hazafele jövet nem egyszer megfordult a fejemben hogy ezt meg ezt le kellene fényképezni, de szó szerint lusta voltam
- közkívánatra:  tündér, királylány, szex , tévé.
- szar a facebook
- a gép erősen a befagyásra hajt

Hétfőn lőttem pár képet mikor mentem anyu elé :)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése