2012. április 16., hétfő

Én itt vagyok, te hol vagy? :)

Csuda szép zöld minden :)  Megmosolyogtat mindig a tavasz szépsége, illata, hangulata :) Nem túl jó a két kép, hazafelé gyalogolva készítettem telefonnal :)

Sok kis apróság történt mostanság, de bevallom lusta vagyok blogolni :) 
Elszáradni, elkókadni nem fogok, húsvétkor meglettem locsolva kölnivel és szódavízzel is :D
Pár napja összeakaszkodtam egy pókkal, azaz ő akaszkodott rám... pakoltam a bevásárlós táskában, boltba akartam menni. Húzom ki a kezem és nézem/érzem, valami fekete rá van szorulva az ujjamra, reflexből leráztam... elsőnek azt hittem hogy valami kis műanyag darab, röhögök magamon, hogy megijedtem egy darabka semmin -de hülye vagyok hát!-, nézek a padlóra, hogy mégis mi volt az... na az a darabka semmi mááásziiiiik O.O Nos én nem vagyok túl jóban a pókokkal.... barátom jót nevetett ezen a jeleneten, pláne miután majdnem sikoltottam, mikor láttam, hogy nem olyan kis pók volt az.... Na akkor kezeljük a helyzetet.... Chemotoxal! :D:D:D Kis barátunk nem díjazta, meg egy közben előkerülő haverja se, de sorry, ez van :D Én nyugodtabb lettem :D:D:D

Kaaaaaaaaaaaaaaptam tiramisut Cicától! Meg vett kólát is, én meg egy bort :) Fincsik voltak, a kép megint csak nem lett jó, ezt már a masinériámmal készítettem, de hát no, ti is minél előbb akartatok volna belőle egy falit *.* (pláne ha embertpajti leakarja nyúlni :D)


Ööööööööööö, mi van még, mit szerettem volna? 4 napja akarok blogot írni, de valami miatt mindig elmarad.... pedig tök jó posztok jutottak eszembe :D No de öregszem, feledékeny vagyok már :D

Általában mindig akkor látok valami szépet és jót, és megörökíteni valót, mikor gép nincs nálam.... szerencsére ezt itthon lehet orvosolni, így valamelyik este fényképeztem, csudi szép volt az égbolt :) Ma is egyébként, de most nem készítettem képet. Viszont ezek pár nappal ezelőttiek :)






Na a végén elég hosszú poszt lett :D A Sugós képekkel még mindig tartozom, lassan meglesz, csak ki kell válogatnom, + van még mesélni valóm csak elfáradtam :) Valamelyik nap jövök, most gyors elpakolok holnapra, átfutom még egyszer az angolt, majd elmegyek fürcsizni. Legyetek jók, pusszpáng!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése