2012. április 7., szombat

Itt a Húsvét :)

Nagyon sok érdekességgel nem tudok szolgálni :) Összevesztem egy csoporttárssal, fél idegbajt kaptam, drága öcsém meglátogatott egyik este, takarítottam és élveztem a tavaszt mostanság :) Tegnap este mikor kimentem a kertbe olyan kellemes virág illat csapott meg, muszáj volt kint maradnom egy kicsit :)

Szerdán készítettem magamnak kaját, mert persze, hogy ami a fagyasztóban van, azt nem kívánom :D Öcsi adta az ötletet, és végeredményben egy tésztasaláta lett az ebéd :) (azaz már inkább vacsora fél6 táján :D)



A hét elején megjártam a hivatalt is ahol majd egy órát vártam azért hogy leadjak egy papírt, de közben a polgármester is behívott. Mondott legalább egy jó hírt :)

Hajnussal még múlt hónap végén, azaz pontosabban az ő Névnapján lementünk a sugóra, volt egy csomó időnk ügyvitelig, és készítettünk képeket. Majd azokat is berakom csak előbb ki kell válogatnom... ésss jut eszembe a Hajninak is el kell küldenem :D Hajnus ezúton is üzenem hogy szólj rám :D

Tegnap óta borús idő van, csöpög néha az eső.... az esővel nincs sok bajom, pláne ha csak egy zápor, de mikor dézsából öntik, és több napon át ilyen nyomott idő van azt nem szívlelem... Fáj is a fejem vagy az időtől vagy a sok gondolkodástól :D

Neki álltam átdolgozni az animálás feladatom, de úgy kurvára leszarom állapot ért el úgy 5perc után, pláne, hogy egy rádiós hülyeséget is kell csinálnunk minimum 5oldalba. Nagy nehezen lett témám, a Szegedi Szabadtéri Játékokat választottam, abból talán meglesz a kért terjedelem :D

Nyakunkon a Húsvét, ezúton is Kellemes Ünnepeket mindenkinek! Én ugyan nem tartom az ünnepet, de mindenkinek jó szórakozást kívánok!



És most eltűnök, főzök egy kávét, meg majd rittyentek valami ebédet :)  Majd ezek után talán rászánom magam a sulis dolgok elvégzésere, újra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése