2012. április 22., vasárnap

Hét eseményei :D

Még hétfőn elmentem Hajnusékhoz, jókat nevettünk, kávéztunk, csináltunk melegszenyót miközben majd halálra röhögtük magunk :)
Kedden szerencsénkre elmaradt a számvitel, így ügyvitelig Hajnussal elcsászkáltunk erre arra és degeszre ettük magunk :D
Szerdán diáknap volt, nem mentem be rá, amúgy is esős nap volt, na meg haladtam legalább az animálás feladatommal (jah és hétfőn még persze összeszólalkoztunk az animálás tancinénivel is)
Csütörtökön bemásztam össz-vissz egy angol órára (mint minden csütörtökön persze), majd rávettem öcsit és elmentünk shoppingolni, azaz nekem kellett topi úgyhogy azt vadásztunk, meg néztem ruhákat is :) A végén az ázsiába sikerült topit vennem, majd öcsi meghívott egy fagyira, van róla képem is, de majd csak később rakom fel, sorry :) 

Pénteken mentem Szegedre, hívott Cica menjek koncertre. Punnany massif volt a Jate-ban :) Bevallom a végén nem sok kedvem volt hozzá az emberek miatt, de elmentünk :) Voltak jó páran, a tömeget nem egyszer tudtam volna csapkodni, de a koncert egyébként nagyon jó volt :D Szerencsére Cica is egy idő után beállt mögém átkarolt, jobb volt, mert nem akartam így minden második balfasz lökése után neki esni az előttem állónak :D Mondjuk az is jó volt mikor előre tolakodtunk, előttem állt egy csávó, de mint a cövek, azaz mint a beton :D De jó volt mert ha esni akartam, akkor elölről Mr. Beton tartott, hátulról pedig Édesem :) Jót szórakoztunk, utána még elsétáltunk erre arra, kerítettünk kaját, majd visszamásztunk a koleszba. Köszönöm Cica az estét :))))Másnap jöttünk haza a 11-es busszal, majd a 2essel tovább Kunbajára Cicáékhoz.... Holnap pedig innen suli :) Hopp, még meg kell néznem a menetrendet biztosra :D
Majd jelentkezem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése