2012. április 26., csütörtök

Ez is az is :)

Na szóval, lógok 2 képpel a múltkori öcsivel való fagyizásról :) A fagyikról van képem, kaptunk rá figurát :D Na meg az is jó volt, hogy nem tudtam dönteni hogy a második gombóc eper vagy csoki legyen... és kaptam mindkettőt *.* Szerettem érte a nénit :D

Enyimé (me hülye liba vagyok :D)
Öcsiééé


Hajnussal hétfőn beültünk pizzázni a belvárosiba, néha ilyen is kell :) Előtte még vettem a bácskába egy alkalmi ruhát, kell a vizsgákra :)



Nem sok minden történt mostanság, kedden csak egy órám volt, állásbörze volt 10től, arra csak feliratkoztunk és goo haza :D Aznap elugrott Hajnus :)) Kapott kaktuszt és még fog is vinni :)

Holnap találkozóm lett volna a Zolival és barátnőjével de lemondtam mert mindkettőnknek bizonytalan volt alapból, na meg nekem közbe is jött valami... De nem lógatom az orrom, a héten már kétszer is összefutottam vele :)

Pár percesek :)






Bementem ma potyára Bajára, a tanár urat valami bizottság feltartotta így 25 perc várakozás után leléptünk, így a mai angol elmaradt :)
Délelőtt anyunak segítettem főzni, hamis mézes-mustáros csirke lett, meg délután ettünk tejberizst amit kipróbáltunk milyen lehet mákkal, és fini :) Anyu délután fényképezett, az ő képei következnek :)

Az említett tejberizs mákkal fahéjjal, kakaóval





Isteni illata van, szeressem :)
Nagykutty :)
Állítólag majdnem ő volt a kutyák mai áldozata, de meglett mentve
"Kis" azaz inkább öreg kuty :)


Mindenkinek kellemes hosszú hétvégét! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése