2012. december 9., vasárnap

Hóhahó

Valamelyik nap rendeltünk pizzát, a reklámja nagyon durva volt, maxi king vagy mi a neve és töltött pizza, 3 féle sajt, hús, kukorica, paprika meg nem tudom még mi. Laktató is volt ám egy kocka, és ittunk rá bőven :D
Egyik nap ez volt az ebéd... Az ötletet anyumtól vettem, nagyon finom húsos-babos rakott tésztát csinál ugyanis ^^ Én is megpróbálkoztam vele, maradjunk annyiban hogy anyu után csak másodhegedűs vagyok :D Azért jót ettünk belőle :D
Tegnap 3 óra után kedvem támadt fényképezni... Pasi azt mondta jön velem, így szakadó hóesésben lerángattam a tóhoz :D Sok kép azért nem készült mert majd lefagyott a kezem :D De olyan jó volt hóóóban sétálni ^^

Rengeteg gyerek játszott kint, ez a kicsi kocsi mégis egy apukához tartozott :D Haláli volt ahogy elszórakozott vele, a gyerek meg addig is csúszott mászott nyugodtan a hóban :D







A képeken nem látszik annyira de higgyétek el nagyon szakadt a hó. Este kinéztem az ablakon és még akkor is. Mára is ígértek még 6-8 centit, de engem nem érdekel ma kiakarok menni és ki is fogok menni a Dóm térre a gyertyagyújtásra. Pasi mondta hogy szívesen kijön velem, hát majd meglátjuk, a tegnapi havas sétánknak is nagyon örült :D:D:D:D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése